Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-04-29 11:31:39 följande:
    Det kanske beror på graviditeten då? Haha ja man kan ju undra Ja jag hoppas att han får skoj!
    Ja, troligen. Konsulterade BM om saken och hon sa som alltid "det är normalt". Tack för den hälpen... :/
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    Apipoulai skrev 2009-04-29 11:33:37 följande:
    Ja, troligen. Konsulterade BM om saken och hon sa som alltid "det är normalt". Tack för den hälpen... :/
    Allt är normalt, fast olika för alla...typ.
  • Apipoulai

Är det bara jag som ska lyssna på vårsånger på Borggården kl 15?
    Det tycker iaf jag ska bli trevligt. Sen blir det MC-kortege och efter det hem till vänner här i byn. =)

• Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-05-01 17:28:37 följande:
    ja svenska jordgubbar är klart godast.längtar till at få äta jordgubbar med mjölk*mums*här är man hemkommen efter ha grillat och rensat grusgången.
    ...eller grädde. :d
  • Apipoulai

Äntligen är min grop färdig och fylld med jord igen.
    Det betyder att mitt jordgubbsland är färdigt! =D{#lang_emotions_heart}

• Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-05-01 21:20:43 följande:
    jag har planterat pelargoner på balkongen så nu är det vackert här med, fast dom går ju inte att äta förstås...
    Duktigt. Du får väl skaffa en balkonglåda till och plantera ätbara grejer i den. ;)
  • Apipoulai
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-02 09:51:48 följande:
    Ni får han en trevlig dag ute i solen Själv ska jag vara lite barnledig ska strax hem till en väninna i lambohov och hoppa lite på dansmattorna, sen kanske det blir lite singstar också  I eftermiddag får vi nycklarna till nya lägenheten! Äntligen! Så det blir att åka några vändor varje dag fram till nästa lördag, då går det stora lasset  
    Åh, vad roligt. Ja inte att flytta grejer, men att komma till något nytt (utan störande studenter!?) Gratulerar! :)
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-05-02 10:05:33 följande:
    funderar o funderar men... näää det finns inget.. eller nu kanske.. nja börjar komma till mig..god morgon god morgon hör fåglarna sjunga *****, god morgon god morgon  ***** digska nog inte ställa upp i singin bee
    "God morgon, god morgon!
    Hör fåglar sjunga glatt: God morgon, god morgon, i kör!
    God morgon, god morgon!
    Kom du hem sent i natt? God morgon förlåt att vi stör!"

(sen kan jag inte mer;) )
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!