Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-02 21:15:25 följande:
    Ja, jag visste ju inget heller, förrän vi sågs i trädgårdsföreningen
    Nä, det kan vara så ibland, att man måste träffa mig först. ;)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-05-02 21:43:45 följande:
    klart dom ska få revansch men vi ägde ju ganska stort
    Men ni var ju dubbelt så många i ert lag. ;)
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-05-03 18:07:01 följande:
    Hon e tung nu... Ligger en framifrånbild på min sida me Vecka 37
    Du ser lite framtung ut. ;) Snart kan den inte växa mer, då spricker den. *fnissa*
  • Apipoulai

Idag var vi på Babyproffsen i Nrk, den affären var ju mycket mysigare än här.
    Var även en sväng in på Babyland, snacka om försäljare. Klämde lite på en briovagn, sen fick jag en fulldemo fast jag inte ens tyckte den var snygg i första läget, men han greppade inte kroppsspråket och hintarna om att vi nog inte var intresserade av just den. MEn han fortsatte med sin monolog. ;) Han var trevlig iaf. Hellre någon som bryr sig om sina kunder än skiter i dem.

• Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-03 22:46:32 följande:
    Ja, babyproffsen där är jättemysig! O han på babyland är nog den trevligaste o mest tillmötesgående försäljare som vi mött! Så himla trevlig o visar glatt hur man ska göra o när jag frågade om en vara som inte fanns inne så sa han direkt att de kunde beställa hem den så att den fanns hos dem om några dagar o då var det bara en sån "skitgrej" som en liten box som man kan ha napparna i när man är ute. Tänk om alla var som han!
    Exakt. Han ville ju sälja till oss, synd bara att vi dissade vagnen redan innan han kom och berättade om den.;) Nåja, nu vet vi i detlaj hur just den vagnen funkar iaf. Haha.
    Vi köper nog en beganad Tetonia av goda vänner, förutsatt att vi får ett schysst pris. Vagnen är ju ändå använd av två barn och är lite sliten, men fullt funktionell...
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-05-04 09:43:21 följande:
    Vad händer hos alla idag?
    Inte mycket. Ska ladda för pannkaksstekning ikväll...typ. ;)
    Skulle klippt gräset, men det har ju regnat så nu är det för blött, typiskt.

BBB är inget vi i vår familj rekommenderar. Inga bra erfarenheter supportmässigt. Dels så strula uppkopplingen för ofta, enligt oss. Och när vi (läs: min make) konsulterade supporten och påpekade exkat vad som var fel (vi hade ju felsökt hemma och kommit fram till att Det var fel på DNSen) då sa de att det inte alls var det som var felet. Några dagar senare så "erkände" de att: jo, det var DNSen det var fel på, och fixade till felet.

Nu har vi Glocalnet, trots den jättedåliga reklmen;), Men vi har inte haft några problem med dem what so ever.
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-05-04 10:47:43 följande:
    Det är väl så, finns positiva och negativa upplevelser hos alla. Jag har aldrig haft en endaste krångel med BBB och alltid jättebra kundservice, likadant med tre, medan andra avskyr dem p g a krångel och kundservice. Man får helt enkelt testa sig fram antar jag. :)
    Jo, det är nog så, sen kanske det skiljer på var i landet man bor också. När vi hade BBB bodde vi i Helsingborg, så när vi flyttade bestämde vi oss för att byta bolag.
  • Apipoulai
    SmileyMalin skrev 2009-05-04 09:36:15 följande:
    Nu har jag fått sett lilla pyret Allt såg jättebra ut!Jag har moderkakan i framvägg precis som jag misstänkte och dessutom låg lillan med ryggen utåt så jag lär nog få vänta på dom riktiga sparkarna ett tag. Därimot kände jag det där typiska "sprattlet" som jag känt av ett tag samtidigt som jag såg bebisen röra på sig i magen, så nu vet jag att det faktiskt är bebisen jag känner Frågade även om det gick att se kön och hon som gjorde ultraljudet trodde till typ 85% att det var en tjej. Hoppas på det Nu är det snart dags att dra till jobbet!
    Gratulerar! Kul för N. att få en syster att dela allt med. :)
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-05-04 11:38:50 följande:
    Alltså.. Vem i helvete gav Malou von Sivers ett jobb?!
    Ja, du...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!