• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2009-03-17 19:15:21 följande:
    FruT, Jag vill inte ha ett sådan som man har över badkaret.. Känns så himla otympligt. Men tack för erbjudandet! :) Dock finns det ju ett på IKEA som ser ut att vara väldigt lätt att fälla ihop, kanske det kan vara något. Vi får mäta och ha oss lite.. L&V-mamman, nej, det har vi inte, annars hade det ju varit hur smidigt som helst.
    Ja, det är jättesmidigt. De har ju väggskötbord på ikea för typ 500 kr tror jag..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • SmileyMalin
    FruT, Jag vill inte ha ett sådan som man har över badkaret.. Känns så himla otympligt. Men tack för erbjudandet! :) Dock finns det ju ett på IKEA som ser ut att vara väldigt lätt att fälla ihop, kanske det kan vara något. Vi får mäta och ha oss lite.. L&V-mamman, nej, det har vi inte, annars hade det ju varit hur smidigt som helst.
    Annars är deras Leksviks(?) byrå med tillhörande skötbordsdel bra! Det hade vi till Nellie och ska ha till bebisen också. Jag vill ändå ha en egen byrå till bebisens kläder så då känns det smidigt att ha skötbordet fixat på samma gång
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-17 19:18:09 följande:

Ja, det är jättesmidigt. De har ju väggskötbord på ikea för typ 500 kr tror jag..
    Ska kika lite, tack för alla tips från er.
    Vi har ju dock ett tag på oss att samla in ännu fler tips! :)
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-17 19:09:35 följande:
    Har ni egen tvättmaskin? För i så fall kan ni ha en skötbädd på den. Det har vi på nedervåningen.
    Så hade vi i Eskilstuna. Jättesmidigt!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    Det är ju en smaksak, jag tyckte det funkade jättebra när mina syskon va små

blocket brukar det finnas en hel del sånna uppfällbara på....
    Åh vad jag längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-17 19:28:33 följande:
    Det är ju en smaksak, jag tyckte det funkade jättebra när mina syskon va små blocket brukar det finnas en hel del sånna uppfällbara på....
    Precis, en smaksak.. I mina ögon är de dessutom så himla fula. :) Men ja, ska kika lite på sådana också! Kanske man hitta något bra.
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-17 19:32:21 följande:
    Precis, en smaksak.. I mina ögon är de dessutom så himla fula. :) Men ja, ska kika lite på sådana också! Kanske man hitta något bra.
    Ja snygga kan ja inte påstå att dom är {#lang_emotions_tongue_out}
    Åh vad jag längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-17 19:36:14 följande:
    Ja snygga kan ja inte påstå att dom är
    Haha, nä. :) Och vi börjar äääntligen få lite ordning i vårt inte så fina badrum. Det är så blått! Heh.
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-03-17 19:15:15 följande:
    om det är ok skulle jag kanske också kunna följa med på fredag. Slutar jobbet kl:14:oo och tror inte jag har något annat planerat
    ju fler ju roligare
  • dinana
    Fru T skrev 2009-03-17 18:53:22 följande:
    Nu har vi vart på IKEA å handlat skötbord mannen överrumplade mig med att helt plötsligt säga att nu tyckte han det va dax å på lörda ska vi åka te nkpg å spana lite Dinana kan inte du hjälpa mig att hitta den här skötväskan till billigast möjliga, den ska vara svart! www.skiphop.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&...
    Oj, humm... tyvärr så har ju dollarn gått upp extremt mycket sen förra våren annars hade man kunnat få dem till jättebra pris därifrån. Men man kan hålla ögonen öppna på erbjudanden.

Det här var det billigaste jag hittade, men tror inte de skickar till Sverige tycärr.. men man kan ju alltid fråga.

cgi.ebay.com/Skip-Hop-Dash-Deluxe-Diaper-Bag-BRAND-NEW-NWT_W0QQitemZ190293925517QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!