• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-17 12:43:46 följande:
    då var det dags igen.denna kiosk blir ju rånad ca 1 gång om året www.corren.se/archive/2009/3/17/k5c22uv5rh3hg...
    Jo det stämmer... humm.. skall dit nu.. får se om jag ser någon gärningsman =)
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-03-17 08:58:40 följande:
    till något helt annat, ska luncha med en väninna idag, någon som har bra tips på lunchställe i stan? Känner mig helt tom på idéer..
    Steves Coffea är en favorit hos mig även om maten kanske upplevs som fet.

Men "fett & salt" är min melodi. Allt som är gott (nästan) är antingen fett eller salt. :)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-17 13:39:51 följande:
    Steves Coffea är en favorit hos mig även om maten kanske upplevs som fet. Men "fett & salt" är min melodi. Allt som är gott (nästan) är antingen fett eller salt. :)
    Haha, det blev faktiskt steve's även om det inte var vad jag ville ha. Fick följa Nesims vilja idag. :) Jag var så sugen på wok, men det ville hon absolut inte ha.
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-03-17 13:59:12 följande:
    Haha, det blev faktiskt steve's även om det inte var vad jag ville ha. Fick följa Nesims vilja idag. :) Jag var så sugen på wok, men det ville hon absolut inte ha.
    Haha, oj då, kanske jag är synsk? ;)
    Var kan man annars luncha? (Till nästa lunchdate menar jag) hmmm... Mozarella var inte så dumt faktiskt. Ser ut som en pizzeria, men har faktiskt annan god mat också. Kikkobar har en god hummersoppa, vet jag. Fast den är ingenting mot den på Sangria. :d Sangria är dock inget lunchställe vag jag vet,
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2009-03-17 12:00:43 följande:
    Går bra att komma hit om ni vill.. ''Här har man fullt upp som "trilling mamma"... Har tvillingarna och Filip nu medans tvillingarnas mamma skulle på sjukan. Just nu ska ja o Lina ut och ta en promenad med alla tre. Kan säga att de var en pers att klä på alla. Den ena skrek hit o dit. Filip var på dom och slog dom i ansiktet flera gånger. Såg precis ut som va tyst nu då. Hehe...Nej, dags att knata nu. Alla sitter i vagnarna...
    Jag kan tänka mig att komma till dig
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2009-03-17 13:59:12 följande:
    Jag gillar waynes, de har sjukt god couscous o kyckling sallad.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-17 14:06:43 följande:
    Haha, oj då, kanske jag är synsk? ;) Var kan man annars luncha? (Till nästa lunchdate menar jag) hmmm... Mozarella var inte så dumt faktiskt. Ser ut som en pizzeria, men har faktiskt annan god mat också. Kikkobar har en god hummersoppa, vet jag. Fast den är ingenting mot den på Sangria. :d Sangria är dock inget lunchställe vag jag vet,
    Mozarella är ju trevligt! Hm, annars vet jag inte. Är jättedålig på lunchställen. Hummersoppa låter gott. Det kanske man ska testa någon dag.
  • Fru T

coffe house by Gorge!! stora torget... massa goda rätter å perfekt för lunch Mumma!!!

Åh vad jag längtar
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-03-17 14:35:00 följande:
    coffe house by Gorge!! stora torget... massa goda rätter å perfekt för lunch Mumma!!!
    Det var ett bra fik förut, men nu har de slutat med smoothies. :'(
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!