VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
vilken helg... jag va i sthlm hons min vän som jag inte träffat på jättelänge. men att se henne va en chock! hon va så himla smal!! 46 kilo väger hon... fy.
vi började iaf med att gå och träna. sen gick vi på stan massa timmar och då svullande mitt knä upp, det har det itne gjort någon gång innan, så ja... på kvällen åkte vi till akuten på karolinska... helt galet. väntade jättelänge. va massa folk där och jag skulle egebtligen röntgas men det va för lång kö, så jag fick bara ett bandage och ett par kryckor... så ja.. det va min lördagskväll :P hoppas ni hade en bättre helg!
kägger vet ja inte va det är iofs men mannen lägger sina händer på mig ![]()
för att vara fd rökare i 15 år så är jag otroligt varm om händer o fötter.. aldrig haft problem med dålig cirkulation..
Åh, äntligen får jag ligga på soffan o ta igen mig en stund..det har varit en låång dag idag med mycket spring efter Vincent o mycket tjat på Leo. Men nu lagar sambon mat o Vincent tittar på o Leo städar upp alla leksakerna här nere, vilket lyx man har ![]()
Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-18 12:11:22 följande:
Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 15:13:18 följande:
I vilken vecka fick ni gå på hälsosamtal/inskrivning?
här är man hemkommen från pizzerian.datorskrället har fått eget liv.trots att den har vart helt avstängd så har den gjort allt jättestort,stor bild och stora bokstäver.
Hallå, vi har en ny tråd nu! ![]()