Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Wille var hmmm??? 76 lång o vägde 9600 nånting på ca ett års kontrollen..

• Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-03-27 19:01:48 följande:
    Ja, just ja. När var det nu igen ni skulle äkta varandra? Jag kan ju fråga om hon behöver fler modeller. 100kr är ju ingen kostnad liksom.
    yes du kan fråga henne, finns fler som vill ha längre naglar, har förvisso långa hela tiden men tillfixade o klara skulle va skoj ibland.. o för studenter kan det vara gott med extra klirr i kassan..
  • Firstandhappy

mannen hemkommen o nu ligger de alla 3 i soffan o vilar, Wille på bröstet på Dani o katten på wille... han tyckte katten va söt o att det var klart att den skulle bo här...
    tur att man har en djurälskande snäll man..

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-27 20:48:18 följande:
    meeen vad e detta ja skickar innan ja skrivit klart helatin ju... du måste ta ett kort på högen
    försökte men innan jag hann byta batterier i kameran så hade mannen avlägsnat sig, dock fastnade sonen o katten på bild där de sitter i soffan o samtalar med varandra..
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-03-27 23:35:38 följande:
    Praktiskt är det sista det är! Känner mig mer handikappad än någonsin. Svårt att skriva sms, på tangentbord, klia sig i huvudet, spela gitarr, stänga blixtlås...ja listan kan göras lång. Men vad gör man inte för att bli lite kvinnlig. ;)
    shit, så känner jag mig när jag klippt av mina naglar...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-28 12:13:11 följande:
    ja me, får inte änns upp pengar från golvet ellr kan öppna förpackningar om naglarna går av
    nä o man går emot med fingertopparna mot allt hela tiden o känns skitskumt..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-03-28 12:15:59 följande:
    På tok för billiga om man har pengar. Då kan man spendera. Men som du säger, jättebra för studenter.
    vi ska gå dit sen när vi inte är preggo längre o jag börjar få tillbaka mina inkomster... hehehehe usch vilken blöt kväll det kommer kunna bli då...
    Mannen ska jobba på NH ikväll...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-28 12:22:36 följande:
    ja ellerhur, nu har ja ju inte superlånga men dom är ju ändå inte nerklipta...
    nä samma här, blir jobbigt med "för" långa när man håller på med sonen o annat som alltid ska göras, men en bra bit över fingertopparna måste de vara för min del..
    Fru T skrev 2009-03-28 12:23:44 följande:
    fan ja har fått massa äckliga finnar på magen
    hmmm *poff* *paff* *spluff* kläm dom jävlarna bara..
  • Firstandhappy

Nyss hemkommen efter att ha lämnat sambo på jobb o son hos mormor så nu är man HELT SJÄLV HEMMA, känns ju inte lite skumt heller!!! Nu ska man tydligen ha ego tid o bara ta hand om sig själv, jaha, va gör man då??

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-03-28 19:03:44 följande:
    Bada badkar! :D
    fyllt av små willeleksaker o annat skräp som sonen kastat ner där, orkar inte ta upp dom..
    Familjetrollet skrev 2009-03-28 19:09:15 följande:
    haha hamnar på FL såklart.
    ja!! snacka om att man inte har nåt liv..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!