Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

alla ideer är goda men....
    babyproffsen säljer carena, men har ingen hemma som man kan känna på..
    de öppnar kl 11 o då åker vi från vadstena så jag hinner inte känna på en innan...

• Firstandhappy

ohh hatar verkligen att sitta i den här sitsen... brukar ALDRIG köpa nåt innan jag jämfört o känns o klämmt sönder saker o verkligen vet att det känns rätt..
    Hatar att köpa en sak o sen va missnöjd o behöva byta..
    Skulle ju verkligen åka till babyproffsen innan o känns på en BT inna man åker till Gbg så man har nåt att jämföra med.... men tiden blir så knapp..

• Firstandhappy

det är bestämt, vi lägger extra pengar o köper en BT.. disskuterat med mannen, mamma mormro o moster... kommer klämma o känna o säger så att vi köper en BT som vi båda ville ha från början o skulle vi MOT ALL FÖRMODAN vara missnöjda sen vilket vi absolut inte tror vi blir efetrsom vi båda gillar den så säljer vi den o köper den andra som oxå är billigare...
    Saken att jag köper nu trots att jag är som vi o hellre skulle avstå är att det är specialpris på båda vagnarna NU...

• Firstandhappy

tack alla snälla för erbjudande av att klämma o känna på vagnar, nu står det en sprillans nyer o finer mörkgrön BT och väntar på bebis numero 2.. även shoppat lite nytt till willewalle o Molgan..

• Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-04-01 17:59:47 följande:
    kul att du fann vagn som du trivs med.vagnjungel är inte skoj alltid Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-01 16:59:27 följande: nya bussarna har ju plats i gången om vagnen står rakt ut.var flera som ville sitta,trist när vissa är "egoistiska"och inte kan låta folk sitta.jag flyttade alltid vagnen så att folk kunde sitta ner
    nej imorse var det inget skoj alls, men bara jag tog mitt förnuft tillfånga o lyssnade på mannen så visste vi ju båda att det va BT vi ville ha...
  • Firstandhappy

nej inte mer än dom som man kan se på hemsidan... ingen egentagen vill säga... än iallafall

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-01 19:17:25 följande:
    Jikes, skönt att träna idag! Bra pass, men oj vad jag känner i ljumskarna. :/
    har med tränat... kört syskonvagn halva dagen o shoppat mer kläder till mina två små.. fast nu slapp jag betala... stackars gammelmormor har inga pengar kvar.. lagt allt på sitt barnbarn o barnbarnsbarn..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-04-01 19:38:56 följande:
    Ja, här har det alltid varit Färjestad som har gällt. Däremot tycker jag inte om Karlstad =) men sambon har pluggat där ett år för sju-åtta år sen. Håller dock inte med om att en syskonvagn är en syskonvagn... alla vagnar är olika. Själv tycker jag att BT är alldeles för lång smal och tar för mycket plats på det viset.
    nä fast en syskonvagn är ju alltid bredare (eller längre) än en singelvagn..
    däremot bör du nog fundera på hur mycket molly sitter i vagnen, hur långa sträckor osv eller om du ska satsa på en åkbräda eller liknande...
    kanske köpa en fruktansvärt billig enkel variant som du kan ha som vagn annars..
    BT känns lite mer som en småbarnsvagn när man har två mindre barn...
  • Firstandhappy

ja det tycker jag allt... nu är det bara att vänta på värken som alltid tyvär följer av att man gjort nåt skoj...

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-01 19:55:16 följande:
    Ungefär som jag som avskyr allt som har med småland att göra då. Det har jag alltid gjort. Karlstad är en trevlig stad! *längtar hem* Jo, men jag menade att en syskonvagn är ju självklart bredare än en enkelvagn. Sen hade inte jag lagt massa pengar på en syskonvagn om jag haft ett barn som var så stor som Molly. Håller med Ewa om att det mer är en vagn för två småttingar.
    ja det känns lite som en vagn man kanske har tills äldsta barnet är max 3 o minsta ca 2, men jag vet inte, kan ju ha helt fel.. tycker dock om min vagn i massor.. nu vil jag låna en liten bebis bara för att unna gå med nya vagnen.. ska dock köpa till liggdelen med sen..
    Fru T skrev 2009-04-01 19:55:23 följande:
    Min träning idag har vart ännu bättre, har fikat i solen ute i tallboda å gungat en underbar 14månaders Sebastian som bara skrek av skratt... Han e sjuk söt när man sätter ner han på gräsmattan, han kan inte ta i gräset för det är läskigt
    DET är bra träning det... sötast i världen är dom när man ska ställa dom i gräset med barfota fötter o de bara viker sig dubbelt...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!