Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-06 10:30:30 följande:
    Men fy fan så svinigt! Klart att han ska vara med på fotgraferingen, sen kan ni ju gå hem igen. O om han inte är sjuk förutom att han hade feber IGÅR så är det ju ingen vara.Jag har varit med om värre saker på Leos dagis. Där är det en mamma som verkligen inte bryr sig om andra barn blir smittade. Hon tog med sig sina två barn till dagis som går på Leos avdelning, det ena barnet fick inte vara där för han var magsjuk. Men ändå tar hon med sig honom IN på avdelningen o står o pratar med personalen ett bra tag. Då kan han ju lika gärna vara där o leka oxå, usch vad jag var irriterad då för då är det ju inte konstigt att smittan aldrig tar slut.När mina barn hade vattkoppor o Leo hade blivit frisk så fick han gå till dagis, men då ringde jag till dagis o sa till att vi var på väg så jag hämtade o lämnade honom ute på gården då så jag slapp gå in med Vincent så han inte smittade nån.
    Konstigt att vissa gör skillnad på folk och folk, tyvärr inget ovanligt dock. :(
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-05-06 10:46:31 följande:
    då håller jag tummarna att dina papper hittar fram
    Jag med.
    Jobbigt bara att papprena måste fyllas i en gång till, av arbetsgivare etc....som ju är i nordnorge. Tur i oturen att min far jobbar där. ;)
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-05-06 11:30:55 följande:
    frimurarehotellet ,tror det heter nått annat numera.ligger nära tågstationen.sen finns "gula hotellet"på filbytertorget,tror det heter radioson hotellhar noll koll på hotell*skratt*har du kollat på eniro?
    Radison SAS hotellet är det vid Stora Torget. (Har jobbat där.)
    Bredvid det finns ett nyöppnat hotell, Best Western. (hette förut Good evening)
    Scandic finns stångebro och i ryd.
    Ekoxen ligger mellan Simhallen och sjukhuset.
    Uppe vid Soc. ligger First Hotel.
  • Apipoulai

Blev lite felciterat där,skulle ju vara till Jenny. ;)

Frimurarhotellet finns som Familjetrollet sa. (det är också Scandic)

• Apipoulai
    dinana skrev 2009-05-06 11:44:25 följande:
    En liten kattunge.. intresserad?
    Naaaw, jag vill ha! Men min man är allergisk. :(
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-05-06 11:25:06 följande:
    Nån som vet nåt bra hotell där jag kan inkvartera mormor på? Eftersom vigseln är redan kl 12 och hon bor i Karlstad så vill jag inte att de ska behöva ge sig av mitt i natten.
    http://maps.google.se/maps?hl=sv&um=1&ie=UTF-8&q=hotell+link%C3%B6ping&fb=1&split=1&gl=se&view=text&ei=PFsBSpL2EMTB_Qat7pz4Bg&sa=X&oi=local_group&resnum=1&ct=more-results&cd=1
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-05-06 11:58:39 följande:
    Nja, hon fick två. Men den ena tyckte pappa var så ful så den finns inte kvar längre.
    Ful!? Kattungar kan väl inte vara fula. R.I.P {#lang_emotions_cry}
    Tänk på den fula ankungen, det kanske hade blivit den vackraste katten av dem alla.
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-05-06 12:23:30 följande:
    Vad har hänt??? Har inte varit online här på en vecka....
    Mycket. Frågan är om vi ska referera, du ska titta tillbaka i tråden eller den som det berör berätta själv...
  • Apipoulai

Så nu vet vi hur regn ser ut, och all pollen har lagt sig. Nu vill vi ha sol och värme igen. =)

• Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-06 13:28:23 följande:
    Håller med. Tyvärr så är det ju ofta så här i svergie nu för tiden att har det väl börjat regna så kan det ta ett tag innan det slutar. Men igår på nyheterna sa de att det ska bli varmare o bättre väder till helgen igen.
    Jipii, det ser vi fram emot. Jag skulle ju klippt och strollat gräsmattan idag, men det blev ju inget med det som ni kan förstå. Sitter och väntar på bättre tider nu bara...
    BM 1630 sedan träffa väninna på stan.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!