Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

VI från Linköping Del 3!!!!

Man ska nog inte titta så mycket på vikten, vare sig man är gravid eller ej. Huvudsaken är att man mår bra, tycker jag. Men har man problem med leder och sådant bör man nog se över sin livsstil.

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai

Nån som vet var man kan hitta kläder osm lämpar sig för bröllopsgäster, när man växer som jag!?

• Apipoulai

Vi håller tummarna för dig att allt går snabbt och smärtfritt. Krya på dig!
    KRAM!

• Apipoulai
    Maria84 skrev 2009-05-06 22:30:56 följande:
    Nu ska vi göra ordning oss för sängen här, ska packa ned det sista i ungarnas väskor. Det blir tidigt imorron eftersom vi måste åka åt motsatt håll för att lämna ungarna innan vi kan åka till US. Börjar redan att få panik för vad som komma skall! Kommer inte hinna att kika in imorron innan vi åker så ni får ha det så bra! Så får vi se när jag kikar in igen. Hoppas innerligt på att komma hem imorron kväll som läkarna sa att jag kunde få beroende på hur snabbt allt kom igång. Men med min tur så kommer det säkerligen ta lång tid. Kram på er!
    Vi håller tummarna för dig att allt går snabbt och smärtfritt. Krya på dig!
    KRAM!
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-05-07 12:19:12 följande:
    "ner till stan skulle det stå"... börjar bli illamående av hunger... så det sätter sig visst på hjärnan.
    Har precis ätit brunch... :/
  • Apipoulai

Är det någon som har erfarenhet av föräldrainformationen på F-kassan?
    Vi har totalt missat att boka in oss på ett möte och alla (två!) möten som finns innan vårt BF är fullbokade. :O

Nån som vet om man ändå kan mygla in sig på två platser?

• Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-05-07 12:53:41 följande:
    när vi va på sånt va det fullt i lokalen o då fanns det inte en chans att man kunde "mygla" sig på, men det va ju i mjölby o jag vet inte hur det ser ut här i stan, är dock väldigt bra information som är värd att gå på...
    Aj, då. Då får vi väl gå på det när barnet redan är fött, fast det känns ju lite för sent då...
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-05-07 12:57:16 följande:
    men du!!!om ni kan tänka er att åka till tex mjölby så finns det 22 platser kvar på nästa kurs... man kan anmäla sig direkt via fk's hemsida..www.forsakringskassan.se/info/info/registrera...
    18 aug, då hoppas jag att barnet redan är ute...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!