VI från Linköping Del 3!!!!
alla ideer är goda men....
babyproffsen säljer carena, men har ingen hemma som man kan känna på..
de öppnar kl 11 o då åker vi från vadstena så jag hinner inte känna på en innan...
alla ideer är goda men....
babyproffsen säljer carena, men har ingen hemma som man kan känna på..
de öppnar kl 11 o då åker vi från vadstena så jag hinner inte känna på en innan...
ohh hatar verkligen att sitta i den här sitsen... brukar ALDRIG köpa nåt innan jag jämfört o känns o klämmt sönder saker o verkligen vet att det känns rätt..
Hatar att köpa en sak o sen va missnöjd o behöva byta..
Skulle ju verkligen åka till babyproffsen innan o känns på en BT inna man åker till Gbg så man har nåt att jämföra med.... men tiden blir så knapp..
det är bestämt, vi lägger extra pengar o köper en BT.. disskuterat med mannen, mamma mormro o moster... kommer klämma o känna o säger så att vi köper en BT som vi båda ville ha från början o skulle vi MOT ALL FÖRMODAN vara missnöjda sen vilket vi absolut inte tror vi blir efetrsom vi båda gillar den så säljer vi den o köper den andra som oxå är billigare...
Saken att jag köper nu trots att jag är som vi o hellre skulle avstå är att det är specialpris på båda vagnarna NU...
tack alla snälla för erbjudande av att klämma o känna på vagnar, nu står det en sprillans nyer o finer mörkgrön BT och väntar på bebis numero 2.. även shoppat lite nytt till willewalle o Molgan..
nej inte mer än dom som man kan se på hemsidan... ingen egentagen vill säga... än iallafall
ja det tycker jag allt... nu är det bara att vänta på värken som alltid tyvär följer av att man gjort nåt skoj...