Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-04-02 20:22:41 följande:
    hittat skötväskan ja vill ha nu (läs SKA ha) ÄNTLIGEN mannen höll på att ramla baklänges när ja berätta vad den kosta Ju ju BeTween + BeConnected
    googlade, kollade o gillade.. den va ju skitsnygg... kul att du hittade nåt du vill ha o känner att du kan trivas med..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-02 22:08:00 följande:
    Några som kanske vill träffas i trädgårdsföreningen eller nåt imorgon eftermiddag? Det ska bli 14 grader varmt o soligt.
    skulle du komma imorgon???
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-02 22:43:27 följande:
    Ja, det tänkte jag. Efter att jag varit på bvc så vid 11 tiden blir det nog att jag kommer. Jag tänkte mest bara om nån ville ses på eftermiddagen efter att jag hämtat Leo på dagis.
    hänger gärna på ner dit med, kan va skönt att komma bort från lambohov lite med..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-03 08:09:50 följande:
    uj va trött ja är det e ju typiskt för har ja ingen tid att passa så vaknar ja pigg som en lärka med tuppen. men idag när ja har en tid å passa ja då är ja sjuukt trött å ont som fan i höfterna me så får väll se hur länge ja härdar ut på en jävla stol inte så överdrivet länge skulle ja tro... första föräldraträffen idag...
    lycka till... med till trädgårdsföreningen i eftermiddag??
  • Firstandhappy

jag tar nog bussen härifrån men det är ju bara att vi träffas/skiljs åt/träffas igen..

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-03 09:46:05 följande:
    Vart ligger trädgårdsföreningen och vad gör man där? Är det en lekpark?
    finns lekpark o massa gräsmatta o fik o glass o änder... hmm hur ska man förklara vart det ligger... drottninggatan nästan korsningen till djurgårdsgatan...  kan gärna möta upp dig om du vill med...
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-03 10:39:13 följande:
    Det låter jättemysigt! Det vore ju jättesnällt! Kan vi ses vid trädgårdstorget eller så?
    hahahaha trädgårdstorget??? är det det som ligger där uppe med hästen på eller de där nere vid H&M
  • Firstandhappy

jo det gör det säkert, men vet inte vilket som är vilket..
    där bussrna stannar eller va fan, det gör dom ju på båda...
    okej nytt försök... torget vid expert, mcdonalds, lekia osv eller torget där uppe med hästen på??

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-03 11:16:40 följande:
    Ja, där vid Lekia och HM... Men Marayah följer med och hon hittar nog Så vi kan mötas upp där om inte annat!
    vart skulle vi mötas nu då??
    ska vi ta trädgårdstorget vid ca 14.30
  • Firstandhappy

kalas då ses vi där sen då..kalasväder för att vara ute med de små, har precis stoppat mr i säng för o se om han vill sova en sväng... annars blir det nog att åka lite tidigare in till stan o gå en sväng..

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!