Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

ahh det va inget, kom på att jag kunde kolla andra tråden..

Nähä om man skulle se om sonen kunde vakna snart då??

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-06 08:59:54 följande:
    Firtandhappy: välkomen till klubben själv ska ja måla spjälsängen i veckan, tar en del i taget, det blir alldeless lagom för mina höftter... Fö så fick vi spjälsängen av vår kompis för han kunde inte hitta skruvarna men då det är en Sniglar från IKEA så åkte vi dit igår å beställde nya skruvar som kommer hem på posten i veckan, 50kr fick vi betala för det... Sängen blir svart, för det är ju den färgen på alla andra möbler i sovrummet... Igår hade vi en mysig pizza/filmkväll hemma hos några kompisar när vi kom hem så hade vi massa missade samtal från min bästa vän å ett medelande där hon skällde på oss (vi hade lämnat mobilerna hemma) hon sa att såå fick vi inte göra för hon blev orolig å trodde att det hänt nånting så vi kanske fått åka in får ringa å be om ursäkt sen tror ja å så bestämde mannen å ja att vi numer ALLTID ska ha mobilerna med Mannen börjar tycka det närmar sig nu, igår bad han mig börja packa bb-väskan han tyckte vi behövde mer än mitt blodgrupperingspapper i den neee här har ja inte tid å sitta, måste hoppa in i duschen för halv ska ja va på Fame å färga bryn å fransar samt plocka bryn (gör det aldrig själv)
    o vill med färga o plocka... va kostar det??
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-04-06 08:51:47 följande:
    jag skulle gärna jobba deltid,men värken gör att det inte funkar.funderar på att starta nått intenetföretag med typ hemmasydda designade kläder och barnprylar i höst.
    absolut, kan man göra nåt bra av all tid man har så är det ju kalas..
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-06 09:02:07 följande:
    Jag ska också passa på att gå dit Jag spelade fotboll när jag var yngre, sen fick jag andras intressen Det skulle vara kul att hålla på med nåt, men jag tror inte att jag skulle platsa. Vi kanske ska starta ett korpenlag? Fl-maffian
    hahahaha ja med, tränaren bland annat blev ett stort intresse..
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-04-06 09:13:17 följande:
    tack.nackedeln är att jag har noll koll på bokföring och momser*skratt* får kolla hur det funkar innan jag bestämmer mig äntligen kommer solen fram.
    det är sånt man lär sig, du får gå en kurs innan, ams har väl massa bra info om att starta eget.
  • Firstandhappy

ångest ångest... finns massa saker jag måste göra, sen finns det dom som jag borde göra o sen finns det dom som jag absolut inte vill göra... ähh skiter i allt, släpper ut katten o sätter mig på balkongen i solen o dricker kaffe istället.

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-06 10:38:54 följande:
    300 betalar ja på Fame www.salongfame.com/ å då får ja ligga i massagestolen me Tanten som gört är jätte mysig å jag har alltid vart nöjd när ja går därifrån! Mannen sa att ja va skitsnygg nu när ja kom hem det va behövligt för det har ja inte hört på ett tag..
    det va ett bra pris... ja det kan jag tänka mig att det var, tyvär är ju inte alla bortskämda under grav-tiden med komplimanger o annat gott.. fast det är nu man behöver höra det som mest hur otroligt vacker och sexig och fin an är..
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-06 10:52:44 följande:
    Patrik var jätteduktig på att ge komplimanger när jag var gravid. Men så finns det ju inget vackrare än en gravid kvinna heller
    Nä dani är jättebra på det med, han klappar på mig dygnet runt och säger massa fina saker även när en annan känner sig som värsta äckelpaddan.. tyvär är ju inte alla män så..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-06 11:32:08 följande:
    Linus är också världsbäst på komplimanger, det är otroligt skönt, för just nu kan jag känna mig så himla ful ibland.. Gravid, tjock, glåmig, trött.. För att inte tala om finnig. :)
    lägger till svettig o varm o svullen på den listan... fast attsingens vilken fin mage jag börjar få...
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-06 11:43:06 följande:
    Du får visa bild! :)
    mmm har varit fruktansvärt dålig på att ta magbilder o annat med stackars Molgan, vet bara hur mycket jag grejjade när man väntade Wille, men men..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!