• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Familjetrollet skrev 2009-03-20 10:10:26 följande:
    tack jag skulle gärna lägga mig och sova men det går inte då det ska städas och tvättas.ögonen värker så tydligen blir det bihåleinflammation framöver*suck* vet nån när reprisen på LOST går?missade så klart första avsnittet i veckan.har så fullt upp att man knappt vet vad man heter snart*skratt*
    kan passa på å fråga om cykeln när du ändå skriver här... =D
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    SmileyMalin skrev 2009-03-20 10:23:03 följande:
    Man går förbi Stadium. Ner mot parkeringshuset Druvan och sedan ligger det på höger sida. Ungefär där Polarn och pyret hade en affär förut. Molly är också -06 va? Jag har med mig min lilla ligist också
    Humm... okej... det är märkligt att man hittar så dåligt här i stan. Har ju bott här sen 2007, men har noll koll på vad saker och ting ligger. Min sambo har dunderkoll på det mesta sen han fick jobb här i stan, men jag hittar inte alls. Jag får ta lite promenader inne i stan i sommar när bebis kommit ut.

Japp, Molly är en 06'a, fast en sen sådan... hon var ju beräknad 07, men orkade inte vänta till v 40, utan kom redan i v 35.
  • dinana
    SmileyMalin skrev 2009-03-20 10:24:13 följande:
    Har precis fått veta att det ska bli allmän förskola för treåringar from juli 2010... Surt Kunde det inte ha varit från 2009 istället Nej nu måste jag jobba lite också
    Vad innebär det? Molly blir ju tre i december. Fast hon går ju redan på förskolan... eller innebär det att det blir gratis sen?
  • dinana
    Apipoulai skrev 2009-03-20 10:40:25 följande:
    Jag har inte heller träffat någon av er innan. Jag kommer med en röd nejlika i skjortkragen... ;) *skoja* Nä vars, jag är rätt så svartklädd. JennyoPatrik kanske känner igen mig!? Jag har iaf sett bilder på henne genom hennes fantastiska blogg. Väl mött!
    Jag är rätt lätt att känna igen på min barnvagn =) HAr en ceriserosa bugaboo med rosa åkpåse =) och en rosa camo skötväska... Så nu vet alla vem jag är!
  • dinana

Kör förresten på långt askblondmelerat hår idag .. tyckte jag blev så fin.

• dinana
    JePaLuLi skrev 2009-03-20 11:05:26 följande:
    Ni som kan det här med Tradera... Om man inte får det man har vunnit, kan man anmäla det på nåt sätt? Jag betalade direkt när jag vann auktionen i lördags och har inte sett röken av paketet än. Det är ju stöld för f*n!
    Du måste nog kontakta säljaren först... men får du inget svar så skulle jag anmäla.. Har aldrig varit med om att aldrig få det jag bjudit på. Eller jo en gång... men det var en småsumma och säljaren var ett blufföretag. Men jag skulle ta och ringa till säljaren först och främst. Antar att ni hållt kontakten via mailen innan, men det är ju oftast smidigare att lösa saker över telefon. Alla har ju inte tillgång till postlådor och tyvärr så håller inte posten vad de lovar. Många skickar dessutom med DHL nu och det tar lite längre tid plus att man får hämta ut varan.
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-03-20 11:13:43 följande:
    Jo men jag har självklart försökt få tag på henne nu i 3 dagar i rad, utan svar. I tisdags var det sista jag hörde från henne att det var skickat och att jag borde ha fått det i onsdags. Väntar till måndag, annars blir det en anmälan. Har skickat mail till henne också.
    Fast om hon skickade det i tisdags så kanske det inte kom iväg förräns i onsdags och då borde du haft det tidigast igår. Så jag skulle nog vänta ett tag till. Eller ringa till posten. De håller koll på sådant.
  • dinana

.. säger som ovan... bättre att vänta några dagar till.

Idag har väl inte ens posten kommit ännu, och skickas det till postombudet först så kan det ta någon dag extra.

Själv vann jag en auktion sent igår kväll och den ligger redan på lådan. En del säljare bara måste man ju älska!

• dinana

Alltså jag vill veta vart vi skall ses... jag vet ju knappt vad akademibokhandeln ligger... men jag försöka väl vara där vid 1430. Tar bussen vid 1340 typ så har jag några minuter på mig att leta.

• dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-20 12:49:40 följande:
    Om man går ner mot claras från trädgårdstorget, så en bit innan man kommer ner till claras så ligger akademibokhandeln, de har en stor flagga utanför uppe i luften som man inte kan missa På höger sida när man går ner mot claras.
    Aha, jasså, är det det som är akademibokhandeln... där ser man. Waynes... är det det är precis vid entrén där? Humm.. men då hittar jag nog. Kan ju inte vara så svårt att hitta till då =)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!