• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Familjetrollet skrev 2009-03-25 11:47:08 följande:
    stora,tunga och klumpiga.annars är ju en vanlig vagn med seat and go brädan bra.för då kan barnet både stå och sitta på den "ståbrädan" stora tösen var 2,5 år när hon blev storasyster.vi använde ståbräda när jag var själv ute annars använde vi två vagnar. babytravel sägs vara bra ,den med svängbara hjul
    Ja, jag har ju en stäbräda med sits till bugaboon, men jag tänkte att det kanske itne alltid räcker till. Babytraveln tycker jag inte riktigt om. Sen är den ju rätt dyr om man vill ha en billig vagn som kan stå ute. Hittade flera fina Brio vagnar för 6-700 kr. Får se om någon hör av sig.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    Fru T skrev 2009-03-25 13:02:44 följande:
    Hehe min mamma har sagt att hon ska komma å hälsa på en gång i veckan, men ja tror faktist inte ja vill ha henne rännande här såå ofta, skulle nog bli gaaen då
    Det sa svärmor också... men tack och lov så håller hon sig borta. Däremot hade jag gärna velat ha mamma här lite oftare. Tror vi setts typ 10 gånger sen Molly föddes och det känns väldigt lite på 2 år.
  • dinana

Jag skall ut å parta på lördag, blir väl kanske sista gången man kan gå ut innan bebis skall ut. Eller man vet ju aldrig... men sambon släpper ju iväg mig i alla fall så då går det ju så länge. Vem var det mer som skulle med ut?

• dinana

Förresten, jag köpte lite jeans på Tradera och självklart så är de försmå allihopa.. så om det är någon som är intresserad av dem så finns de här... det är storlek 38 och 40. Ett par POP storlek 38 och sen stuprörsjeans stl 38 från  HM och sem ett par andra POP i storlek 40

• dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-25 15:12:47 följande:
    Är det mammabyxor?
    Ja precis! Jag missade visst det. Har lagt upp dem i köp och nu... jag är visst lite snurrig idag.
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-03-25 17:29:15 följande:
    kom precis hem... det blir en liten Morgan..
    Åh så spännande... får se vad det blir här... inte för att vi skall kolla upp det.. men det visar sig ju förr eller senare ändå.
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-25 15:23:46 följande:
    Ok, det var ju synd Behöver nämligen byxor, har visst minskat i omfång fast det inte känns som det, men när byxorna är för stora så måste jag ju gjort det
    Jag har nog vanliga jeans också som jag inte kan använda.. är det någon speciell storlek du är ute efter?
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-03-25 19:44:23 följande:
    Titta gärna in i Morgan mappen bland bilderna... finfina 3D bilder..
    Så sött så... skulle nästan vilja gå på sådant där UL också... men men... det kostar ju en del så det får vänta till tillväxtULet om tre veckor istället. Är inget 3D, i alla fall inte vad jag vet om i alla fall, men UL som UL =)
  • dinana
    SmileyMalin skrev 2009-03-25 19:40:43 följande:
    har kikat i din mapp med mammakläder nu... jättemycket fint ju! Jag är absolut intresserad!
    Ah, vad roligt. Jag har lyckats bli av med en hel del nu faktiskt. Skall ta och rensa lite i mappen och lägga in det nya. Säg till om det är något du är intresserad av.
  • dinana
    SmileyMalin skrev 2009-03-25 20:47:27 följande:
    jag håller utkik säg till när du har rensat färdigt
    Ja jag skall göra det... har rensat ut det mesta nu, men såg att det fattas en del också. Har sakerna ute på Familjelivs KÖP o SÄLJ...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!