Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

VI från Linköping Del 3!!!!

Ska ringa dem och se om de har två små platser kvar till två glömska blivande föräldrar.

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai

Vi får ta oss till Nrk.
    Får väl se det som en liten utflykt. Har iaf bokat in oss på en tid innan BF. ;) Det känns bra.

• Apipoulai

Vem är det som är närmast BF i tråden? Är det Fru T?

• Apipoulai
    SmileyMalin skrev 2009-05-07 19:30:01 följande:
    här är det kakbak för fullt Har just kört in en plåt havrekakor i ugnen! Imorgon blir det till att storstäda hela huset efter jobbet, ska bli intressant att se om det står kvar under all röra Sen blir det kalas hela helgen Först släktkalas på lördagen och sedan mini-barnkalas på söndagen!Sambon fyller år på lördag och lilla nellie blir 3 år på söndag. Hjälp! Min lilla bebis börjar bli en stor flicka Hoppas verkligen på lite bättre väder. Vet att Nellies mormor och morfar har köpt en studsmatta åt Nellie och då är det ju lite trist om det spöregnar hela helgen så att vi inte kan skruva upp den.....
    Härom helgen träffade jag en liten pratglad flicka som också hade fått en studsmatta. Hon berättade stolt att hon fick följa ett snöre på morgonen och att i slutet så fanns studsmattan. =) Supergulligt!
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-05-07 18:54:07 följande:
    Karln vet vad som behövs här hemma. Idag hade jag en ny förpackning Piggelin i frysen när jag kom hem, den som tog slut igår. Han är klok han.
    En sån karl! :D Här får man minsann fylla på själv. Men sen är det kanske inte så mycket gnäll på det, bara lite. ;) Jag är ju snäll och delar med mig och då brukar det gå bra, men bara om det är sandwich, glassbåt eller annat han tycker om. ;)
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-05-07 21:20:18 följande:
    Han får ju självklart äta mina piggeliner också. Men frågan är om han hinner! ;D
    Hahaha, ja det är ju den stora frågan. ;)
  • Apipoulai
    Mizzz skrev 2009-05-07 22:57:02 följande:
    usch vad okänsligt! Tyvärr är det ju en stor den osociala typer som kommer in på läkarutbildningarna. Det är ju i princip bara de som är tokigt duktiga i skolan men som har noll koll på hur man är bland andra människor som har en chans att komma in.
    Tur de tar in via intervju på vissa orter nu iaf, då har de som väljer mer kännedom om människan bakom namnet iaf.
  • Apipoulai

Nu är äntligen gräsmattan klippt! Vad mannen kommer att bli förvånad när han kommer hem. ;)

• Apipoulai
    Fru T skrev 2009-05-08 14:07:53 följande:
    Va duktig du är, ja sträckte mig så långt att ja spreya ugnen me ugnsrengöringsmedel så mannen fick skura ur den när han kom hem från affären (ja skrubba faktist gallret så ja gjorde ju nånting ja me)Nu sitter ja å funderar på kladdkaka, men tror det blir ett par knäckemackor me fetaost å tomat iställe
    Det var ett måste.
    Jag kommer ju får slippa klippa gräset senare i sommar, så det är väl på min lott nu så länge jag kan.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!