• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Apipoulai skrev 2009-03-01 20:13:40 följande:
    Fin mage! :)Smörjer du in den med något nu när huden töjer sig så mycket?
    Smörjer in med en hudsalva med oliv i från grekland, såå underbar smörjer varje kväll å det är såå mysigt..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Maria84 skrev 2009-03-01 20:19:09 följande:
     Superfin mage!! Precis som Becka, så fick jag höra både det ena och det andra om min mage Bland annat att det såg ut som att jag skulle välta när som helst för att magen var så stor
    Hehe min moster komenterade magen redan i vecka 17 eller nåt sånt å sa att ooj det kommer bli en jättemage det där

Tackar jag är rätt stolt över min mage faktist
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-01 21:02:40 följande:
    Huga.. fan va dåligt man sover på nätterna nu.. har inte kunnat sova ordentligt på tre nätter för min mage. Bebisen är inte still längre på nätterna och jag har insett att jag drömmer om att den snurrar runt där inne vilket den gör. Hur skall man får den att sova nattetid? Det värsta är nog ändå att jag vaknar av att jag inte har känsel i händer eller ben. Fick rådet att ligga på sidan inte på sidan... men ja.. det är ju inte så lätt.. Har bunkrat upp med kuddar i sängen för att jag inte skall rulla tillbaka... och har bett sambon att putta över mig om jag skulle ligga på ryggen.. men han sover ju myket bättre än mig så sånt lägger han ju inte märke till. Så stor mage som jag har nu hade jag aldrig med Molly.  Och då har man 14 veckor kvar att plågas... =(
    ja sover åsså jättedåligt men tar mig en nap mitt på dan nu för tin å det hjälper lite... vrider å vänder på mig hela nätterna å måste ju upp å kissa stup i kvarten käns det som... ja har aldrig vart en ryggsovare i hela mitt liv men nu helt plötsligt sover ja en hel del på natten... men bäst sover ja på högersidan (vänster i vanliga fall) den sidan man "inte" ska sova på under grav..

Läste nånstans att bebis vaggas till sömn när man rör sig å vaknar när man är stilla så det är därför dom e så livade på natten inte så mycket att göra åt utan det e bara att vänja sig..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-01 21:16:07 följande:
    Det där med att sova på sidan känder jag inte till.. jag sover nog lika mycket på båda.. men jag sover nog mest på vänster sida då jag har svårt att sova mot min sambo... sover hellre bortvänd från honom... men som sagt så blir det mycket fram och tillbaka.... =( Men vaknar nästan alltid på rygg på morgonen... och då har jag nada känsel i händerna...
    Det med att man "bör" sova på vänstersidan har med stora kroppspulsådern som finns på just högersidan. Men man märker ju själv när det gör ont osv att sova på den sidan, man kan tex få mer domningar å liknande då... likadant med ryggsovandet å det har ju med tyngden mot lungorna att göra me... men det är ju rätt lugnt än så länge

Men självklart ska man ju sova på det sätt som passar bäst för en själv, annars blir det ju bara knas..

ja har börjat vakna av att ja ligger på rygg med händerna uppe på bröstet å då sover händerna å ja får ont i ryggen av att ligga platt på rygg..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-01 21:54:00 följande:
    Vad kul Ja, det tycker jag verkligen att det är. Då kanske du o jag kan gå på nåt av datumen. Verkar inte vara nån mer som vill.
    ja hade gärna följt me för det låter ju helmysigt å faktist inte så dyrt heller men just nu sparar vi så mycket vi bara kan å då räcker inte pengarna till sånt... hoppas det kommer fler tillfällen i höst eller nåt..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-03-02 08:58:31 följande:
    blir hemma och vabbar idag.. rätt skönt faktiskt Sen jag blev gravid har vabdagarna blivit rejält åtråvärda!En sak som jag inte förstår är varför jag drömmer så skumma grejer när jag är gravid... Inatt drömde jag en riktigt lång dröm om hur zombies tog över världen.... En äckligt detaljerad dröm där vanställda dreglande blodiga typer jagade mig hela tiden. Sånt drömmer jag aldrig annars!
    Hehe ja det där med drömmar känner ja igen, redan från början har ja drömt massor å knstigt. Allt ifrån sexdrömmar till riktigt läskiga drömmar å dom är alltid helt skumma {#lang_emotions_undecided} fött barn har ja gjort ett antal ggr med
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

den nya sida får vi bara vänja oss vid, har inte så mycket val om man vill va kvar liksom...

Tycker dock att forumen ser mycket tråkigare ut, liksom rörigare å sen är sidan sååå mycket segare med

Åh vad jag längtar
  • Fru T

såå nu har ja ont i skallen av detta

tills det skätt en förändring kommer ja inte tillbringa lika mycket tid här som förut för då kommer ja må jättedåligt, men mannen blir nog glad

tar å börjar stor röja i klädkammarn tror ja.....

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-02 12:07:48 följande:
    Hur blir det nu då med bowling o mat?? Var det några som ville det?? Tycker att vi ska bestämma ett datum nu så att det inte rinner ut i sanden, vore ju väldigt tråkigt...Vad sägs om nu på söndag?
    mannens lediga helg denna vecka, jag tar det gärna på en jämn vecka.
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Fru T skrev 2009-03-02 12:44:07 följande:
    mannens lediga helg denna vecka, jag tar det gärna på en jämn vecka.
    fel fel fel OJÄMN vecka vill jag ta det på!
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!