• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-06 13:53:06 följande:
    Hur går det med packningen då? Vi håller på för full fart nej, det är inte den, hade gärna talat om vilken det är men det finns alldeles för många snokande människor här på fl. Hursomhelst, så var den iaf inte ett dugg bra så den kommer vi absolut inte att söka. Ska titta på en annan om en vecka, så jag hoppas verkligen den är bra. Nu har vi bara ett alternativ, ska som sagt titta på två till så att vi kanske kan få ihop till 3 alternativ. Annars blir det jobbigt. Kanske jag som är kräsen men jag vill att hon ska hamna på ett toppendagis!
    Har du kollat in waldorfdagiset?

Min mamma jobbar på det i söderköping å hon tycker personalen på det här i linköping är superbra. Så det ska vi kolla upp sen när det är dax..

http://www.linblomman.net/
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-06 14:11:58 följande:
    Har precis läst länken du skickade, jag tror inte att det är något för oss, men tack ändå
    ok ne alla gillar ju olika

Det jag gillar med waldorf är att det är mindre grupper och inte alls samma "förvaring" som det kan bli på en del dagis... alla mina syskon har gått på den i söderköping.
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

iiiiiih vad det ilar, om ja inte viste bättre så skulle ja tro att hon höll på att gräva sig ut i detta nuet...

Åh vad jag längtar
  • Fru T

jag har en kantig mage å man känner henne jätte tydligt..

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-06 19:39:45 följande:
    Vilken storlek behöver du? Jag har två st såna i storlek 75 B tror jag det är, som du kan få.
    B är för litet, behöver snarare stor D eller en E men 75 stämde
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Svar på #855
    hehe samma här, men tänkte förflytta mig till sängen å glo på tevin där iställe å mysa me kissarna...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

kan ju tillägga att ja kommer däcka så snart ja kommit ner under täcket å slappnar av me katten kurrande mot magen, tevin har den efekten på mig när ja ligger i sängen... så mannen kommer få stänga av tevin när han kommer hem

Ja ja sa åt mannen att han skulle va där me

Åh vad jag längtar
  • Fru T

Å vakna i morse av att ja fick ett mms, en kompis har fött i natt å fått en underbart söt lite pöjk..

Nu har tre av mina vänner fött det här året, en i varje månad å alla har fått pojkar... stackars min lilla tös, hon kommer få fullt upp

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Marayah skrev 2009-03-07 10:59:17 följande:
    Åhh, så mysigt!!!
    mm å ja längtar ju inte mindre till maj nu
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Marayah skrev 2009-03-07 12:00:22 följande:
    Vilken tur att det kommer en tjej här nu då i juneln a killar.
    Ja får bara hoppas att hon faktist är en tjej nu {#lang_emotions_tongue_out}

mannen är lite söt faktist för när ja säger. om det faktist inte stämmer å kommer ut en pöjk då?

Ja då får vi en rosa pöjk säger han då

Ja vill ju handla rosa saker
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!