• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-03-11 14:40:01 följande:
    trädgårdstorget, vet inte vart vi ska gå än...
    ah men all ber där då
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-11 14:41:52 följande:
    ja precis... drömma kan man ju alltid. får väl start eget i värsta fall.. nej, jag skall ta å gräva ner mig nu... återkommer när snön försvunnit...
    snö å tråk får du nog räkna med nån månad till tyvärr, kan inte minnas att våren brukar komma i mars inte... snarare i slutet på april

http://www.arbetsformedlingen.se/go.aspx?c=31409
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-11 14:50:44 följande:
    Jag får väl ta mitt pick och pack och dotter och gå till biblioteket då... har inte sett till telefonkatalogen sen jag flyttade från Kalmar.. och den funkar ju inte så bra här.
    allt finns på internet å då kan du sitta hemma i värmen...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 14:51:10 följande:
    nice nice, kommer med bussen straxt innan så vi ses, Sanna kommer med sen.. o en massa andra kvigor som jag aldrig träffat innan *urr*
    neeeej fan

tillfällig sinnesförvirring!

mannen å ja ska ju till IKEA å spana när han har lekt hokeyspelare färdigt ju...

får baka mig en kladdkaka å komma över till dig nån da iställe...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

ja tror inte ja fått nåt jobb av alla mail å brev ja skickat utan alla har vartit genom telefonkontakt...

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-03-11 15:36:31 följande:
     :-OSmultronstället är ju hur mysigt som helst. Men det brukar tyvärr vara låååång kö!
    får ju inte åka dit när det är som varmast

det är lugnast på vardagar å när det inte är stekande sol... glassen är ju god ändå
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-03-11 16:04:28 följande:
    Nä det är sant. Vi bodde ju inte här då så det var en lördag. Dock var det ösregn men det hindrade visst inte folk att ta en glass Vi gick till det där stället på torget istället.
    deras glass är ju godare så ni gjorde ett bra val
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

nephepp nu har mannen lekt hokeyspelare klart så nu ska vi ut till tornby å spana ska nog allt lyckass övertala honom te lite shopping *gnider änderna å smider planer*

Åh vad jag längtar
  • Fru T

ja dyker upp på fikat i morron om jag orkar

sover ju som en kratta så det brukar bli att ja är vaken större delen av natten, första halvan sover ja bra, så ja brukar sova ett par timmar framför tevin på förmiddan.... kan omöjligt sova med mannens alla läten brevid mig så ja försöker putta ut han till soffan men han tycks inte alls tycka det är nån bra idé..

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!