Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Det är som Lucas då. Många som frågar om han är 2-3 år {#lang_emotions_surprised}
    Han fyllde ju nyss ett!!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-03-03 09:23:22 följande:
    USch! Det här får mig att tänka på att jag faktiskt inte varit hos tandläkaren (eller så hette det kanske inte i grundis) sen jag gick i åttan i grundskolan. Men nu har svärmor varit på mig och sambon om att vi måste göra lite kontroller emellanåt... varför skall man behöva krångla med något som man inte har ont av????
    För att även om man inte känner nåt så kan det bli en väldigt dyr historia!
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-03-03 10:01:02 följande:
    tandläkaren är svindyr.själv har man usel tandkvallitet.den dagen man har pengar över efter alla utgifter så får det bli tandläkaren
    Så resonerade jag med. Men jag har ingen lust att bli 40 och tandlös så jag tänker ta tag i det nu. Det är ju faktiskt ens egen hälsa och man kan ju ta på avbetalöning om det är så. Blir det väldigt dyrt går ju dessutom fk in och betalar en hel del.
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-03 10:13:06 följande:
    Hehe det har du så rätt i! Vi får två små tuffa barn Vad ska ni hitta på idag?
    Japp
    Jag vet inte riktigt vad som händer idag. Jag ska fixa lite inför bröllopet iaf. När Patrik kommer hem ska jag iväg och prova klänningar
    Jag hoppas att mitt paket från Lindex kommer, i så fall ska jag ta en promenad till ikano och hämta det
    Ni verkar ha fullt upp idag
  • JePaLuLi

Måste få visa upp mina ögonstenar

IMG_0004.jpg Klickbar

• JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-03-03 12:10:13 följande:
    Jenny - korten blev superbra! Så söta era grabbar! Såg korten i bdb
    Tack, jag blev jättenöjd Inte helt lätt att fotografera två småttingar
    LittleMee skrev 2009-03-03 12:10:57 följande:
    Jätte fina pojkar du har!! Tror jag fick en likadan tröja av svärmor fast i en annan färg.
    Tack! Just den finns bara i blått, men det finns en annan variant som är vit och brun, den har de också
  • JePaLuLi
    LittleMee skrev 2009-03-03 12:21:37 följande:
    Jag har en blå med en matchande mössa .
    Mössorna finna här med
    Familjetrollet skrev 2009-03-03 12:32:01 följande:
    så söta gossarna är.underbara smile
    Tack!
    Firstandhappy skrev 2009-03-03 12:27:38 följande:
    usch prata inte kläder, får ångest när jag kollar willes garderob o byrå... Han har så mycket kläder att det inte finns plats o då har vi ändå hängt undan ca hälften som är lite stort...
    Det är samma här. Vi kan bada i kläder! Men jag tycker det är såå kul att handla till småttingarna
  • JePaLuLi
    LittleMee skrev 2009-03-03 13:44:53 följande:
    [citat]Mössorna finna här med Tyckte att lillen såg så liten ut och såg nu att det var inte så länge sedan han tittade ut. Grattis.... i efterskott.... eller nåt .
    Tack så mycket 
    Ja de är ganska små båda två
    Maria84 skrev 2009-03-03 13:47:32 följande:
     Haha då lär det nog bli likadant här, fast om en flicka Jag är helt inställd på att det blir en pojke denna gång också om det går vägen, men en tjej vore väldigt skoj, lite omväxling
    Jag är helt övertygad om att Patrik bara kan göra pojkar, men man ska ju göra det man är bra på
    Han är nöjd iaf eftersom det sägs att män som tillfredställer sina kvinnor får pojkar
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-03-03 14:04:14 följande:
     Ja gör det Tack! Nej vi ska inte kolla, har inte gjort det med de andra två heller. Vill inte veta förrän på förlossningen, tycker att det förstör hela grejen Är så spännande att få upp bebisen på magen och inte veta vad det är Visserligen varit helt inställd på pojke båda gångerna, framför allt med Lucas, så hade det varit en tjej då hade jag nog fått en chock Ska man gå efter symtomer osv som att man får mkt finnar med flickor så är det nog en flicka För jag har dem tamesjutton överallt! Fast sånt där brukar ju inte stämma.
    Allt tydde på en flicka med Linus också, så de där myterna tror jag inte på. Men han kanske blir transa eller nåt
    Blrv faktiskt spådd att jag skulle få två tätt. Först en pojke och sen en flicka så man undrar ju
  • JePaLuLi
    LittleMee skrev 2009-03-03 14:18:53 följande:
    Ha ha ha, Andreas har så roligt åt det här med hur man gör pojkar. Han har en vän som är helt övertygad om att kör man en viss ställning så blir det en grabb (på allvar). Sedan när vi fick reda på att det var en grabb tänkte vi tillbaka och "jäklar, det stämde ju på oss" .
    Det finns ju så mycket... Det jag tror på mest är om man har sex nära äl eftersom pojkspermierna är snabbare. Det är ett lotteri
    51% chans att få en pojke och 49% chans för en flicka.

Läste visserligen att om man har två pojkar så är chansen endast 13% att få en pojke till.
    Skorpan08 skrev 2009-03-03 14:41:25 följande:
    Hmmm, jag har ju fyra flickor...
    Ja men du kanske är undantaget
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-03 14:48:39 följande:
    Jag måste nog vara det, annars är det ju synd om mig
    Haha! Ja
    Fast du kanske bara inte blev tillfredställd just då
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!