Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Vi badar också ofta. Lucas oftast varje dag, min lilla badprins
    Både jag och sambon älskar också att bada!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-06 13:41:07 följande:
    Mm, idag är hon väldigt ynklig vår lilla sessa men vi får i henne lite vätska iaf, alltid nått! Vad har ni för planer för helgen? Jag hoppas också att vi slipper det, men om jag måste bli sjuk så blir jag det hellre nu än om två veckor. Men helst av allt så vill jag verkligen INTE ha magsjuka!
    Ja det är bra det. Det är ju det allra viktigaste!
    Helgen blir lugn här, jag har ont i halsen och är svullen i körtlarna bakom öronen så jag hoppas det inte är haldfluss på väg...
    Ett besök till svärmor tänkte vi iaf hinna med
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-06 14:29:08 följande:
    Ajdå, du fårkrya på dig och hoppas det inte blir värre! Hur mår dina goa pojkar då? Hoppas ni får det trevligt hos din svärmor!
    Tack så mycket
    De mår bara bra, båda två.
    Ska klä på dem och ta en tur till affären, det är ett litet projekt i sig att få dem påklädda och redo Kan ta ett tag!
    Vi får ta och ses snart igen
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-03-06 18:13:56 följande:
    Åhh, ja e sååå glad. Har äntligen börjat på Lindrande vård kursen. Har hittat böcker på bibblan som man faktiskt kan använda sig av.
    Så bra gumman! Du är duktig du med ditt pluggande
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-06 19:59:48 följande:
    Vilken förskola går han på? (om du vill skriva ut det här) Jag jobbar i T1 Så skönt att de håller sig friska! Kan tänka mig att det kanske tar lite tid att klä på dem båda Vi kanske kan ses nästa vecka? Nej, det är alldeles för kort tid. Mmm, det ska bli skönt å flytta härifrån och komma till något helt nytt
    Ja det kan vi nog absolut göra
    Vore jättetrevligt!

LoVm: Vad härligt, det är så skönt att få unna sig själv nåt emellanåt.
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-06 21:58:16 följande:
    Ja, för jag vill minnas att bvc sa att man skulle börja med tandkräm när de var runt 1 år när Leo var liten.
    Det är så olika vem man frågar. Först sa de till mig på bvc att jag skulle borsta hans tänder med lite tandkräm (som deras lillfingernagel som de andra säger). Sen frågade jag på apoteket och då skulle man absolut inte använda tandkräm. Men vi borstar hans tänder med tandkräm. Han fick sin första tand när han var 4 månader och sen har de kommit 4 i taget... Jag hoppas att lillebrors tänder väntar lite längre iaf. Det är inte skönt att amma när de bits
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-03-07 10:57:09 följande:
    Å vakna i morse av att ja fick ett mms, en kompis har fött i natt å fått en underbart söt lite pöjk..Nu har tre av mina vänner fött det här året, en i varje månad å alla har fått pojkar... stackars min lilla tös, hon kommer få fullt upp
    Jag har också två kompisar som nyligen fått barn. Båda pojkar, så jag hoppas det kommer lite flickor nu så grabbarna får några flickvänner i framtiden
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-03-07 12:10:47 följande:
    Ja får bara hoppas att hon faktist är en tjej nu mannen är lite söt faktist för när ja säger. om det faktist inte stämmer å kommer ut en pöjk då?Ja då får vi en rosa pöjk säger han då Ja vill ju handla rosa saker

Det är ju säkert en tös, men man vet ju aldrig!
    Fast det behövs lite fler tjejer här, det verkar vara en bristvara. Förutom Skorpan som bidrar med 4 sötisar
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-03-07 13:17:10 följande:
    Så söt han e då..Marko har nått konstigt lyckorus här. Han har tappat sin första tand och har blivit smått tolkig.
    Nä men sötisen då!
    Grattis får man säga
    Då får vi se om tandfén kommer på besök ikväll
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-07 13:31:01 följande:
    Bara lugn! Jag bidrar nog med en femte också. Man ska ju göra det man är bäst på.
    Ja det är så jag också resonerar
    Men det kanske blir en pip den här gången, vem vet?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!