Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

dinana skrev 2009-04-06 12:57:00 följande:
    Nu har man varit hos frisssan, och första kommentaren jag fick när jag kom hem var att sambon vill göra slut... *jaha*
    Kul. Då skulle jag slänga ut karlsloken!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-06 13:07:43 följande:
    ja om du har fått en sån där lapp från kommunen med vilka dagisplatser du sökt..då kan du logga in med person nr o kod på nätet...Ja helt makalöst, har gått o tittat på det dagiset varenda gång vi gått förbi o sagt att oj vilken tur vi skulle ha om vi kunde få plats här... tycker han verkar vara väldigt neg... fel på håret, fel på magen, verkar va fel på allt...
    Jag hittar inget så han verkar inte vara placerad än
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 13:23:30 följande:
    Vilket datum ska han börja då? De börjar med ansökningarna 4 månader innan, men här i Lambohov verkar de vara tidiga, för vi fick besked för två veckor sen o det var då mer än 4 månader kvar, vi fick svar efter bara en månad.
    Vi ansökte från 3 aug.
  • JePaLuLi

Nu har jag varit på BVC. Min lilla prins blir 4 månader idag och väger numera 6440 gram och är 65½ cm. Den stora prinsen behövdes inte vägas och mätas tyckte hon. Hans kurva har varit så perfekt hela tiden och det är inte förrän vid 1½ års ålder som nästa läkarbesök är. Jag fattade ingenting, hade ju fått tid för båda. Men Lucas var nog glad för han uppskattar inte att sitta på den där vågen. Inte att mäta sig heller för den delen!

• JePaLuLi
    dinana skrev 2009-04-06 15:16:47 följande:
    Nej, det var nog mest för att han blev lite bsviken och så hade han ju faktiskt sagt till mig innan att jag inte fick klippa av håret.. så det var väl lite en protest =) *haha* Får väl se om han dyker upp sen efter jobbet....
    Tur att du har alla peruker att ta till då
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-04-06 15:32:31 följande:
    Det är anledningar nog. :)Karpaltunnelsyndromet kan man operera, min mor har gjort det med framgång.
    Jag har också en vän som fick det opererat efter att det inte gick över efter graviditeten. Det är väldigt vanligt när man är gravid så vi får hoppas att det ger sig när bebisen är ute.
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 19:39:07 följande:
    Jippi! Jag kommer i min klänning som jag hade när jag tog studenten för 6 år sen! Jag får upp hela dragkedjan nu. Men nu är brösten större istället så den stramar där Jag som hade tänkt ha den på ett bröllop vi ska på i sommar, men man ska väl inte ha helvitt ändå väl när man är gäst på ett bröllop?
    Nä på bröllop är det bara bruden som får bära vitt
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-04-07 11:57:35 följande:
    Nej, han får inte följa med på något... han har aldrig sagt att han velat, men har ju frågat honom. Det är ju helt upp till honom. Jag klarar mig gott utan honom. Men det stör mig något förjävligt  när han inte kan ta å slänga sin smutstvätt i tvättkorgen. Eller att han lämnar ölburkarna framme. Står två flaskor öl brevid mig nu och två burkar.... Det är ju knappast för min skull han skall slänga dem i pantkassen... Men men... Han skall allt få sig en utskäällning i eftermiddag när han kommer hem...
    Patrik skulle aldrig tillåta sig att ens missa nåt bm besök. Han har varit med hela tiden och tyckt att det varit precis lika mysigt som jag har tyckt.
    Jag tycker verkligen synd om dig som inte får nån som helst respekt av din sambo, Om man älskar varandra så hjälps man väl åt? Det är ju hans barn också som du bär på.
    Jag kan inte ens tänka mig hur det är att bli behandlad så, men hade Patrik betett sig så så vet han vart ytterdörren är. Jag skulle aldrig acceptera att den man jag lever med, den som säger sig älska mig skulle få trampa på mig. Aldrig!
    Att lämna ölburkar och flaskor framme är ju knappats lämpligt i ett hem med småbarn.
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-04-07 12:53:57 följande:
    Vi är alla olika, jag vill inte ha med honom.
    Jag tycker det är elakt, det är ju lika mycket hans barn.
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-07 19:57:58 följande:
    Några som vill träffas på ikano imorgon? Jag tänkte vara där vid 10 för att fota Vincent, sen ska jag nog gå lite i affärer o titta lite. Måste åka hem igen senast 13.15 för att hämta Leo. Men tänkte om nån ville ta en fika eller så innan?
    Jag och Marayah ska nog ut till Tornby, men jag vet inte vilken tid hon har tänkt sig än... Återkommer
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!