Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-05-18 10:10:05 följande:
    när ja tänker efter så kanske ja sulle ta nånting tunnare, lite enklare *beslutsångest delux* needå men idéerna kommer efter ja skrivit
    Jag var också inne på det. Jag har ett enkelt diadem med pärlor på som kanske skulle vara fint till, bara för att liva upp lite... Så sparar jag ju pengar dessutom
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi

Vad besvärliga ni är som inte tycker lika

• JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-05-18 10:16:19 följande:
    Du kan få låna min tiara. Jag ska ta kort på den så du får se den.
    Vad snällt! Är det pärlor på den?
  • JePaLuLi

Den var jättefin! Kruxet är att jag vill ha silver... Men tack ändå

• JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-18 11:09:18 följande:
    Någon som vill komma hit imorgon kl.10 och leka med mig, Nathalie och skorpan08?
    Ni ses ju så tidigt, då har vi knappt kommit upp
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 12:15:03 följande:
    nästan samma här, brukar komma upp runt 9 iallafall, sen ska det ju till frukost o kläder o annat..
    Ja samma här. Det är ju lite bestyr innan man kan ta sig ut
    Men 11 på onsdag ska vi klara av
  • JePaLuLi
    LittleMee skrev 2009-05-18 13:21:23 följande:
    Hej på er.Det var ett tag sen sist då vi bl a har haft lite fullt upp med Lillen. Hur går det för er andra?Satt och diskuterade med Andreas igår kväll om var vi ska storhandla nästa gång. Vilken affär som har bäst kött/billigast osv. Har hittills mest handlat på Willy´s och Maxi. Var storhandlar ni någonstans och varför?
    Vi brukar storhandla på Maxi. Tycker det är fräscht och ett bra utbud. Bra priser också, i vissa fall tom billigare än Willys. Skulle däremot vilja testa city gross.
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 13:30:05 följande:
    ja just det, tillägger att det är pampers o libero som kostar 89kr, sen finns det ju billigare med.. max 2 pkt per gång får man dock köpa..brukar passa på att shoppa på oss ett lager när vi får kuponger typ 50 kr rabatt på 2 paket, då blir ju priset bara 128 kr för 2 pkt blöjor.. o det är bra....
    Det låter ju toppen! Då måste vi dit och spana nån dag. Det verkar ju löna sig!
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-05-18 12:46:38 följande:
    Jag överlevde helgen.Idag mår jag prima, som om jag aldrig utsatt min kropp för galenskapen. Men i lördags efter loppet (på kvällen) då gjorde det ont ont ont.På söndagen träffade jag en kompis, sen så förderv jag tre timmar i Ullared.Idag har jag som sagt inga men av min bedrift.
    Du är duktig du!
  • JePaLuLi

Priso tycker jag är en väldigt fräsch affär, men där är det ganska dyrt.
    Småhandlar gör vi här på willys eftersom det tar 3 minuter att gå dit .-)

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 13:34:47 följande:
    ex, om jag köper blandfärs på city gross betalar vi ca 100 kr för 1½ kilo, kollade priset på maxi o tyckte det var mycket dyrare... sen brukar city gross även ha extrapris på tex köttfärs o då kostar det 29 kr /kilo... brukar passa på att handla extra mycket då o frysa in o göra köttbullar på..sen om man räknar på det så är det ju faktisk inte sååå långt till mantorp.. åker man gamla vägen så är det knappt 2 mil och som sagt man kan ju passa på att handla mycket annat där med.. sen finns ju alla småbutikerna i mobilia med som kan va skoj att gå igenom..
    Ja det var så vi också resonerade, att det är kul med en liten extra tripp på köpet
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-18 13:48:13 följande:
    Har svaaagt färgade flytningar en hel del värk å en mycket livlig bebis som skruvar sig neråt!
    Åååh det är så spännande!
    Visserligen har båda mina varit superlugna strax innan det satt igång, men det är ju olika för alla. Jag tror inte att det är länge kvar alls faktiskt. Kanske blir bebis till helgen
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-18 14:08:47 följande:
    ja dom säger ju att dom brukar lugna ner sig när det närmar sig, iofs är hon ju rätt lugn mor vad hon brukar va  nu kommer det bara ut ett ben istället får två osv Men det känns verkligen att hon borrar sig neråt å varje gång hon gör en häftig rörelse kommer det en intensivare värk...vi får väll se vart det slutar men det skulle ju inte förvåna mig om ja får gå över två veckor ändå Nu får det bli en varm dusch sen ska ja fortsätta vila...
    Haha, ja du ser
    Jag tror faktiskt inte att du kommer gå över. Men jag ska inte säga för mycket för jag vet hur drygt det är på slutet. Även om jag inte hann passera bf så sa ju alla hela tiden att jag skulle få flera veckor tidigare så man ställde in sig på det och blev mer och mer besviken för varje dag som gick. Det blir ju till slut att man letar efter minsta lilla tecken
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!