Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-15 12:31:30 följande:
Vad ni har skrivit på bara några timmar! Har varit hos min kompis som bor en minut härifrån o umgåtts ett tag, trevligt!Ang djur så blir det ju tyvärr inga här eftersom vi är allergiska (kanske kanin då om det funkar), men jag tror mina barn överlever ändå trots att de inte växer upp bland djur Jag har överlevt min barndom
iaf o hade aldrig nån direkt längtan efter djur, förutom katt som jag fortfarande vill ha, men det funkar inte tyvärr.Är ju dumt att utsätta sig o barnen för det, det är redan jobbigt som det är åtminstone för mig, som har både astma o pollenallergi oxå..
Jag tror visserliigen att det är bra för barn att få växa upp med djur. Men det finns ju ingen anledning att riskera deras hälsa. Att ge bort våra katter var fruktansvärt jobbigt och jag grät dagligen i flera månader. Men så klart är Lucas hälsa det viktigaste. Jag hoppas att vi i framtiden kan skaffa oss nåt djur.
Har du problem så kan det bli väldigt jobbigt. Patrik är likadan, men jag hade katterna när vi träffades så han stod ut. Men när det drabbade Lucas blev det ju en annan sak...