-
Hehe precis så sa ja me om lhcJePaLuLi skrev 2009-04-02 09:17:09 följande:HV är det lag kag avskyr mest så det känns extra tungt att förlora mot dem... Men än är det inte över Jag tror helt ärligt att LHC tar guld nästa år. De var tvugna att ha en svacka nu. De har varit i finas i två år i rad och fått silver, nu bröt de ihop för att guldet ska hamna i Linköping nästa år. Men det vore väldigt kul om det hamnade i Karlstad i år Mysigt med en spjälsäng! Det är så mysigt när man börjar bona och bäddar sängen.... Då är det svårt att förstå att det ska ligga en liten bebis där inom kort
-
Jag hade åkt in å helt änkelt inte gätt mig fören jag fick en ordänklig undersökning! Har du ringt sjukvårdsupplysningen, du e ju gravid så det är ju inte bara dig det kan vara farligt för...dinana skrev 2009-04-02 17:46:32 följande:Mm. Ja, vi får väl se hur det blir. Tycker min högerhand har börjat att svullna nu.. kanske baar inbillning.
så ja tycker INTE du ska vänta tills i morron, skulle det tex vara en prop så kan det gå riktigt illa å det fort.. -
jag håller me Ewa å Lillisen. å ja du får leva med minnet rästen av livet men du får ju även leva med dom som finns nu rästen av livet.Familjetrollet skrev 2009-04-02 18:52:35 följande:ja vi ska fira påsk.makens mamma gick bort även den 10/4 ett par år innan.vi ska hälsa på maken son i påsk då han fyller år.klart är man glad över de barn man har,men det barn man har förlorat får man leva med hela sitt liv.
säger inte att ni inte ska sörja, men försök att istället fira och hedra
vi har även i min familj hemskheter som gör sig påmind i samband med påsken men vi har fått vända på det å se det possetiva istället. -
hittat skötväskan ja vill ha nu (läs SKA ha) ÄNTLIGEN
mannen höll på att ramla baklänges när ja berätta vad den kosta
Ju ju BeTween + BeConnected
-
Vad trevligtStolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-02 19:57:57 följande:Idag fick vi plats på den förskola som vi ville ha så nu är jag så enormt lättad!I eftermiddags åkte vi ner på stan och hämtade mina nya glasögon, ett par lila från Dior, jätteläckra cellgifterna har försämrat min syn så....sen tog vi en glass på "Bosses glassbar" och tog en promenad hem i det underbara vädret!Har ni varit ute och njutit av vårsolen?
å va GOTT me Bosses, dit ska ja nog dra me mannen i morron!
Ja har suttit hemma hos mormor å sytt hela dan, i solskenet brevis en öppen balkongdörr så man kan ju nästan säga att ja vart ute
-
Dom hade en sån inne på BP inne i nkpg och en sån skiphop som ja funderat på ä ja klämde å kände å jämförde å ju ju´n kändes mycket stabilare än skiphop´en...dinana skrev 2009-04-02 20:34:44 följande:De är fina, men inte så hållbara... jag hade en JujuBeAll innan. -
håller på att bearbeta mannen baraFirstandhappy skrev 2009-04-02 21:41:50 följande:googlade, kollade o gillade.. den va ju skitsnygg... kul att du hittade nåt du vill ha o känner att du kan trivas med..
synd bara att han jobbar för kan bara messa å inte använda mina ögon å charma med (dom klarar få igenom det mästa) blir lite otålig när ja väl hittat nåt ja vill ha så kommer ha den cirkulerande i skallen hela natten å tills han vaknar i morron em...
dock ska ja va lite "tråkig" å bara ha en svart, men det e ju för att vagnen e svart å liften grön, annars e den bruna/rosa grymt fin
-
uj va trött ja är
det e ju typiskt för har ja ingen tid att passa så vaknar ja pigg som en lärka med tuppen. men idag när ja har en tid å passa ja då är ja sjuukt trött
å ont som fan i höfterna me så får väll se hur länge ja härdar ut på en jävla stol
inte så överdrivet länge skulle ja tro...
första föräldraträffen idag...
-
trädgårdstorget är det vid hm å McD, det med statyn me hästen är stora torgetFirstandhappy skrev 2009-04-03 10:42:16 följande:hahahaha trädgårdstorget??? är det det som ligger där uppe med hästen på eller de där nere vid H&M
såå nu blev du ytterligare lite till almänbildad
-
jag skulle gärna hänga på å njuta lite av solen men vet inte hur dagens planering ser ut, kan hända att jag bokat upp mig me mannen redan
tror det va lite biltvätt å Bosses inräknat i den planen...
men det är ju några timmar kvar å han lär ju vakna innan ni åker hemifrån så ja vet mer då...