• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Åh ja hede en såå underbart mysig kväll igår, me massor av chokladpussar å kramar å mys Hitta choklad i håret i morse när ja vakna

Grabbarna testade å körde me Tedde å det va lita kul å se...

Åh vad jag längtar
  • Fru T

De flästa gravida sätter ju sin förlovningsring i et halsband när dom inte längre kan ha på sig den, jag har däremot inte det, blir lite mycke me både vigselring å förlovningsring *skrammelskrammel* så mina ringar ligger i asken å håller sig fina för inte kan man välja inte... Dessutom har ja ju redan en kedja me ett hjärta i runt halsen som ja haft på mig sen ja fyllde 15 å fick det av mormor (byts bara ut mot andra halsband ibland vid fest)

Men ja tror det är helt rätt det där med änkor...

Åh vad jag längtar
  • Fru T

Firtandhappy: välkomen till klubben

själv ska ja måla spjälsängen i veckan, tar en del i taget, det blir alldeless lagom för mina höftter... Fö så fick vi spjälsängen av vår kompis för han kunde inte hitta skruvarna men då det är en Sniglar från IKEA så åkte vi dit igår å beställde nya skruvar som kommer hem på posten i veckan, 50kr fick vi betala för det...

Sängen blir svart, för det är ju den färgen på alla andra möbler i sovrummet...

Igår hade vi en mysig pizza/filmkväll hemma hos några kompisar när vi kom hem så hade vi massa missade samtal från min bästa vän å ett medelande där hon skällde på oss (vi hade lämnat mobilerna hemma) hon sa att såå fick vi inte göra för hon blev orolig å trodde att det hänt nånting så vi kanske fått åka in får ringa å be om ursäkt sen tror ja å så bestämde mannen å ja att vi numer ALLTID ska ha mobilerna med

Mannen börjar tycka det närmar sig nu, igår bad han mig börja packa bb-väskan han tyckte vi behövde mer än mitt blodgrupperingspapper i den

neee här har ja inte tid å sitta, måste hoppa in i duschen för halv ska ja va på Fame å färga bryn å fransar samt plocka bryn (gör det aldrig själv)

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-06 09:01:49 följande:
    o vill med färga o plocka... va kostar det??
    300 betalar ja på Fame http://www.salongfame.com/ å då får ja ligga i massagestolen me Tanten som gört är jätte mysig å jag har alltid vart nöjd när ja går därifrån!

Mannen sa att ja va skitsnygg nu när ja kom hem det va behövligt för det har ja inte hört på ett tag..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Idag kom min dekleration å gjorde mig glad den såg MYCKET trevlig ut..

gaaah idag har ja hållt igång hela dan så nu är ja heelt slut, min kära vänn har vallat runt mig på både Ikea å Ikano tills ja höll på att storkna, men ja fick ju min mjukglass me lakris å viol strössel .. ska sätta mig på en puff å måla första delen till spjälsängen snart å sen blir det tevi soffan för heeela slanten.

Åh vad jag längtar
  • Fru T

min lille bebis har numer hicka varje dag minst en gång om dan... *myys*

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-06 21:28:07 följande:
    tog blodtrycket nu och har 180/105
    Vad har du legat på när du vart hos bm? tänkte att du kanske borde ringa in för det där låter ju sjukt högt, en annan ligger ju på 110/60 å då ligger ja fortfarande lågt men högre än tidigare gånger...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-06 21:34:48 följande:
    Hade 215/140 i vilopuls strax innan Molly föddes.. det är högt
    {#lang_emotions_surprised} jädrar
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 21:38:06 följande:
    Vilopulsen var ju bra. Mitt tryck ligger nästan alltid på samma, antingen 100/60 eller 110/70. Jag har alltid haft lågt blodtryck.
    Jag har åsså alltid legat välldigt stadigt men lugnt, kommer ihåg att en bm sa att"ja du sitter ju upp men det är knapt det syns" en gång när hon kolla när ja va på besök för att förnya ppiller... Har alltid behövt äta extra järn i samband me mens för att det lätt svartnar när ja reser mig å liknande...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

ojoj ja somnade som en klubbad säl igår vid halv elva sen sov ja som en stock tills mannen kom hem vid halv sju å tog mig inte ur sängen fören vid nio nån gång (förutom dom obligatoriska toabesöken mitt i natten)

skönt att få sova på riktig en natt för en gång skull...

Nu ska ja va duktig å börja putsa fönstrena, dom är nämligen grymt skitiga så man nästan skäms {#lang_emotions_embarassed}

Sen damp skruvarna till spjälsängen ner i brevlådan idag bra där IKEA det gjick fortare än förväntat då vi beställde dom i söndags *tummen upp*

Nu vill ja bara att min fina skötväska ska komma me...

Hittade ursöta kläder på Kappahl igår så ska nog lura me mig mannen dit när han vaknat, har ju en rabatt på 25% liggandess som ja måste utnyttja..

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!