VI från Linköping Del 3!!!!
Åh ja hede en såå underbart mysig kväll igår, me massor av chokladpussar å kramar å mys
Hitta choklad i håret i morse när ja vakna
Grabbarna testade å körde me Tedde å det va lita kul å se...
Åh ja hede en såå underbart mysig kväll igår, me massor av chokladpussar å kramar å mys
Hitta choklad i håret i morse när ja vakna
Grabbarna testade å körde me Tedde å det va lita kul å se...
De flästa gravida sätter ju sin förlovningsring i et halsband när dom inte längre kan ha på sig den, jag har däremot inte det, blir lite mycke me både vigselring å förlovningsring *skrammelskrammel* så mina ringar ligger i asken å håller sig fina
för inte kan man välja inte... Dessutom har ja ju redan en kedja me ett hjärta i runt halsen som ja haft på mig sen ja fyllde 15 å fick det av mormor (byts bara ut mot andra halsband ibland vid fest)
Men ja tror det är helt rätt det där med änkor...
Firtandhappy: välkomen till klubben
själv ska ja måla spjälsängen i veckan, tar en del i taget, det blir alldeless lagom för mina höftter... Fö så fick vi spjälsängen av vår kompis för han kunde inte hitta skruvarna
men då det är en Sniglar från IKEA så åkte vi dit igår å beställde nya skruvar som kommer hem på posten i veckan, 50kr fick vi betala för det...
Sängen blir svart, för det är ju den färgen på alla andra möbler i sovrummet...
Igår hade vi en mysig pizza/filmkväll hemma hos några kompisar när vi kom hem så hade vi massa missade samtal från min bästa vän å ett medelande där hon skällde på oss (vi hade lämnat mobilerna hemma) hon sa att såå fick vi inte göra för hon blev orolig å trodde att det hänt nånting så vi kanske fått åka in
får ringa å be om ursäkt sen tror ja å så bestämde mannen å ja att vi numer ALLTID ska ha mobilerna med
Mannen börjar tycka det närmar sig nu, igår bad han mig börja packa bb-väskan
han tyckte vi behövde mer än mitt blodgrupperingspapper i den
neee här har ja inte tid å sitta, måste hoppa in i duschen för halv ska ja va på Fame å färga bryn å fransar samt plocka bryn (gör det aldrig själv)
Idag kom min dekleration å gjorde mig glad
den såg MYCKET trevlig ut..
gaaah idag har ja hållt igång hela dan så nu är ja heelt slut, min kära vänn har vallat runt mig på både Ikea å Ikano tills ja höll på att storkna, men ja fick ju min mjukglass me lakris å viol strössel
.. ska sätta mig på en puff å måla första delen till spjälsängen snart å sen blir det tevi soffan för heeela slanten.
min lille bebis har numer hicka varje dag
minst en gång om dan... *myys*
jädrar
ojoj ja somnade som en klubbad säl igår vid halv elva
sen sov ja som en stock tills mannen kom hem vid halv sju å tog mig inte ur sängen fören vid nio nån gång (förutom dom obligatoriska toabesöken mitt i natten)
skönt att få sova på riktig en natt för en gång skull...
Nu ska ja va duktig å börja putsa fönstrena, dom är nämligen grymt skitiga så man nästan skäms 
Sen damp skruvarna till spjälsängen ner i brevlådan idag
bra där IKEA det gjick fortare än förväntat då vi beställde dom i söndags *tummen upp*
Nu vill ja bara att min fina skötväska ska komma me...
Hittade ursöta kläder på Kappahl igår så ska nog lura me mig mannen dit när han vaknat, har ju en rabatt på 25% liggandess som ja måste utnyttja..