-
eller så får han göra det i morron eftersom det är då vi har tvätt tidFru T skrev 2009-04-08 17:26:15 följande:Nehe nu ska mannen få böra ner tvätten åt mig så ja kan tvätta..
-
ja kollade på dom igårApipoulai skrev 2009-04-08 17:50:20 följande:Nu har jag joxat med mobilen och fått över bilden, snabbt gick det inte. :( Men söta är dem. :)
-
Apipoulai skrev 2009-04-08 20:42:50 följande:ne köpte ingen, fanns andra som ja fastna för me å dessutom är det välldigt tomt på mtt konto så blir att handla när mannen är med. Kanske i morron eftersom vi ska ta en sväng på ikano då, mannen har blive för tjock för sina jeans
-
Ja fick nå bryt förut å börja storböla, mannen bev såklart helt förskräckt å försökte få ur mig va det va, om ja hade ont eller så men ja visste ju inte själv så ja kunde inte svara, förutom att börja asgarva å tjuta ännu mer om vartannat
OJ va ja känner mig som en gravid kossa nu...
I natt vaknade ja förästen me ett ryck av att ja hade andnöd, det va jättehemskt å fick nästan panik, gick å satte mig en stund på balkongen tills de kändess bättre sen fick balkongdörren me stå öppen rästen av natten (fönstret e redan öppet dygnet runt)... Slumrade på soffan vid 18 tiden å vaknade likadant där med ett ryck av att ja inte kunde andas
sjuukt jobbigt!!
Det jobbiga är att ja har grymt lätt att börja hyperventilera när ja blir lite orolig eller rädd så ja hoppas det inte fortsätter å speciellt inte att det händer när ja sover själv som i natt, nu är mannen hemma i två nätter som tur e...
-
hehe ja me! Ja skrek rätt ut: VARFÖR KAN DOM INTE VISA DEN JÄVLA SKIT HOKEYN PÅ KANAL 9 FÖÖÖRMarayah skrev 2009-04-08 22:41:52 följande:Men ja blev deppad när ja såg att de var hockey på femman. Greys Anathomy blev juh inget av ikväll för detta!! Men ja e glad för din skull såklart.
-
Nja det är nog lite både och.. han tappade ju massa kilon under tiden han va sjuk så efter operationen i december så har han käkat upp sig, å det regältApipoulai skrev 2009-04-08 22:46:39 följande:Sympatikilon?! ;)Vi ska också till ikano imorgon em, men frisören står på dagordnigen.
ja har påpekat att han e rund om magen men då bara sträcker han på sig å drar in magen å säger att nehe det är ja inte alls
men när ja frågar varför hans byxer som han hade innan viktraset börjat bli för små så har han inget svar...
Men nu har han faktist börjat gå till gymet igen... -
Ja han har knapt tränat på 1,5 år pga att han mått så dåligt så nu är han faktist jätteglad att han har kommit igång igen... kan ju va bra me hans yrke att håla igång meApipoulai skrev 2009-04-08 23:03:45 följande:Duktig "gubbe" att inse att man måste motionera för att kompensera för all energi man stoppar i sig. =)
-
håller alla tummar å tår ja har! Lycka till.Skorpan08 skrev 2009-04-09 06:37:01 följande:Godmorgon!Idag får ni hålla tummar och tår för Elin. Vi ska på UL av hennes hjärta. Hoppas ju självklart på att andra hålet vuxit igen nu.Efter det blir det dagis för henne. Och jag får hem två av dom stora tjejerna, underbart!
Nu ska vi snart på andra familjeträffen å den här gången har ja mannen me mig
förra gången fick ja ju pressentera min partner, som låg hemma å snarka efter en jobbnatt
-
Medmera ligger i samma hus som ja bor i, runt hörnetFirstandhappy skrev 2009-04-09 12:06:14 följande:Hobbyfärg??? har dom det på Tiimari i filbytergallerian??
Sen har väll claes olsson hobbyfärg me.. -
HahaFirstandhappy skrev 2009-04-09 13:27:11 följande:men fan, va ju full redan när jag kom till dig så minns inte vilket hus det va, men emn lär ju hitta iallafall.