Inlägg från: Maria84 |Visa alla inlägg
  • Maria84

VI från Linköping Del 3!!!!

dinana skrev 2009-05-13 08:47:20 följande:
    Nu bär det iväg till sjukhuset! Hoppas nu att allt går som planerat - så hör jag av mig igen sen när jag kommer hem ikväll. Hej då tjejer!
    Tänker på dig! Kram
  • Maria84
    Skorpan08 skrev 2009-05-13 09:24:41 följande:
    Ha en underbar dag allihopa! Passa på att njjuta av det fina vädret! Det ska iaf jag göra. Kramar
    Detsamma!! Kramar!
  • Maria84

Har precis ansökt om dagisplats till Lucas, tog emot. Visst vi skulle ju ändå ansöka även om jag fortfarande hade varit gravid men nu känns det ännu mera. Så senast 13 sep ska vi ha en plats och jag hoppas att vi får en plats på det dagiset där Liam går men enligt fröknarna så skulle det gå om vi ansökte nu för de skulle börja med placeringarna väldigt snart.

Sitter och kollar möjligheter för min del men vi får väl se. Allt känns tungt nu och i nuläget vet vi inte ens om sambon får vara kvar på sitt jobb efter juni och han på amf är ju aldrig där och inte fasen ringer han upp heller!

Krångel krångel..

• Maria84
    SmileyMalin skrev 2009-05-13 11:56:10 följande:
    jag har alldeles för mycket rabarber! Får panik av att se hur dom växer, har ju inte en chans att hinna göra nåt av allt! Och ändå har jag bett farmor och farfar ta så mycket dom vill.....
    Man kan ju göra massor av rabarber ju Saknar att ha en massa för jag gjorde alltid massor och så sålde jag eller gav bort saker med rabarber
    Tar gärna lite om du vill bli av med det
  • Maria84

Hm om man skulle ta och tvätta håret kanske så man inte skrämmer alla när man ska hämta Liam på dagis och uträtta lite ärenden. Vore ju illa om man gjorde det

• Maria84
    SmileyMalin skrev 2009-05-13 12:07:49 följande:
    jo men jag hinner ju inte! gör lite kräm någon kväll då och då eller möjligtvis en paj när vi ska ha gäster, men det växer ju som ogräs! Förra sommaren var det massor som jag inte hann ta hand om!Vi får se till att fixa en fikaträff med tråden snart så ska jag ta med ett gäng
    Jag har inga rabarber alls nu Ska in i slutet av månaden och köpa några plantor att sätta och hoppas på att de växer på sig massor de kommande åren.
    Jamen visst
  • Maria84

Här har jag suttit med nytillskottet som vi hämtade hem idag. Liam har fått en kattunge nämligen. Men nu är han igång och leker lite smått, så mkt som han vågar ialla fall pga hundarna. Inte hundvan nämligen. Finns bilder på fb.

• Maria84

Här börjar man komma igång nu, otroligt segt idag för det har inte blivit mkt sömn.
    Måste göra en massa idag så jag hoppas att orken infinner sig lite mera också. Måste baka smörgåsar, lite fikabröd och så ska jag klyva ved medans Lucas sover sen och en massa annat. Hur sjutton jag ska hinna med allt återstår att se, och hur smörgåsbaket ska gå med mina handleder just nu men det måste göras så.

Fru T - så den köttfärslimpan är god. Har receptet tror jag men har inte prövat den ännu. Och det skulle nog bara vara jag och sambon som åt den visserligen.

• Maria84

Här smaskade vi på kladdkaka med grädde igår till tv:n riktigt smaskigt! Och botade mitt chokladsug

• Maria84

Lucas håller på och leker för fullt med kattungen här. Tror de kommer att sova gott båda två sen

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!