VI från Linköping Del 3!!!!
Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-03 19:37:46 följande:
Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-03 19:37:46 följande:
Hmm, nu hitta jag mer.. Tror mer på detta:
Att man ska dubbla barnets längd vid 2år.. (alltså Längd*2)
193.235.225.170/webkurvor/growthcharts.com
Testa denna
Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-03 19:48:09 följande:
Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-04 17:15:28 följande:
Usch, precis hemkommen efter flera timmars fördröjning!
Satte mig på bussen kl 20:08 för att åka hem från universitetet.. Vid Kungsgatan stannar bussen och en "trafikvärd" (el liknande) stiger på och går längst bak och säger till en kille att han ska stanna kvar på bussen till polisen kommer. Killen är påverkad av alkohol och vill absolut inte stanna kvar på bussen, så kan försöker ta sig loss och kuffar sig fram. Varpå både trafikvärden och busschaffören börjar bruka väldigt mkt våld på denna stackars kille, slår, sparkar och trycker ner honom. Den enda killen gör är att försöka slå sig loss och komma av bussen... Detta pågick i ca 10min innan polisen kommer.
Det visar sig sedan att de har utsatt alla på bussen för fara pga lite klotter, de tilltalar dessutom denna kille vid förnamn hela tiden (de visste vem han var) så de kunde lika gärna sett till att någon plocka upp honom vid ett senare tillfälle.
Ingen av oss andra (ganska chockade människor) tilläts gå av bussen.
Jag gick fram till dom och sa att de utsätter sina passagerare för fara och att de inte har någon rätt att bruka så mkt våld mot denna kille, men de lyssna inte för 5 öre..
Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-05 22:19:40 följande: