• Mizzz

VI från Linköping Del 3!!!!

Vet inte hur illa det är, men kanske idé att ringa sjukvård oxå?

• Mizzz

finns på eniro tror jag.. Vill inte skriva här men ni som vet var de bor kan ju kolla själva och ringa!

• Mizzz
    JePaLuLi skrev 2009-05-08 14:21:56 följande:
    Ska jag ringa och se vad de säger? De tar det väl mer på allvar eftersom hon är höggravid också.
    Ja, gör det.. Om hon ligger där hemma och föder barn eller liknande så kanske hon behöver hjälp..
  • Mizzz

tänkte på det.. Om dörren är låst så kommer ni ju inte in!

• Mizzz
    JePaLuLi skrev 2009-05-08 14:27:45 följande:
    Jag ringde 112 och fick prata med nån jäkla åsna. Han idiotförklarade mig för att jag hade pratat med henne via datorn och inte via telefon. Ja men hon kommer ju inte åt telefonen och nu får vi ingen kontakt med henne!! Han sa bara att vi får åka dit och kolla hur det är med henne och höra av oss igen om det behövs hjälp. Jag blir så förbannad!!!!!!!!!!
    Usch!.. Borde anmäla idioten om det går illa nu!

Nån som har hittat danis nummer? Ewa har två nummer på sig på eniro, kanske ett av dom?
  • Mizzz
    Mizzz skrev 2009-05-08 14:29:04 följande:
    Dani är hemma nu och jag pratar med henne på msn!
    skönt!
  • Mizzz
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 14:32:12 följande:
    lever.... dani hemma, ska ringa nånstans nu.. typ 1177
    Nej, ring förlossningen!
  • Mizzz
    dinana skrev 2009-05-08 14:39:01 följande:
    Är det normalt att man svullnar upp en massa nu. Min barnmorska kände knappt igen mig idag (och då sågs vi ju i måndags senast). Visade sig att jag gått upp 4 kilo sedan dess. Så hon ringde upp till förlossningen direkt och frågade om hon kunde släppa mig. Sen pratade vi om vändningsförsök, men hon trodde inte de gjorde det på mig utan att det blir snitt inom kort. Jahopp...
    Nja, normalt och normalt.. Det händer, men det är ju vanligare vid HF
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-08 13:42:07 följande:

Lillsen: Tack för att jag fick följa med o välja bröllopstårta o brudbukett O jag o Vincent tackar för det trevliga lunchsällskapet Vi ses imorgon! Har bara sån ångest för att jag ska vara borta från min älskade grabbliga i typ ett dygn! Har jätteont i magen. Men vet ju att sambon klarar av det galant att vara hemma med barnen själv.
    Oj, hände så mkt att jag inte hann svara

Tack själva! Det var riktigt trevligt.. Jag älskar Vincent, sååå söt!
  • Mizzz
    Familjetrollet skrev 2009-05-09 13:07:22 följande:
    nu börjar det bli förstörelse igen i området.nyss när vi kom hem så har nån IDIOT tagit bort hela brunslocket över ena brunnen.det vara nära att något av våra barn hade ramlat ner!locket syns inte till.vi har inget som vi kan lägga över det stora hålet vet nån vart man ringer?locket måste ju dit snarast innan nått djur eller barn ramlar ner och skadar sig allvarligt!
    Hmm, bröja med störningsjouren som det finns nummer till i trappuset, de är ju till för akuta fel oxå, annars vet jag faktiskt inte...
  • Mizzz
    dinana skrev 2009-05-09 13:25:14 följande:
    Åker nu!
    Lycka till!!
  • Mizzz
    Familjetrollet skrev 2009-05-09 13:23:56 följande:
    nu är det fixat.securitas kommer och kollar
    Skönt, läskigt sånt där!
  • Mizzz

Diana: Hur gammal var Molly när du blev gravid? För om hon var yngre än 1år och 9 månader så har du rätt till samma FP som med henne:

klippt från fk's hemsida:
    "Om du som är mamma blir gravid igen innan barnet uppnått ett år och nio månader, behåller du och den andre föräldern samma föräldrapenning också efter barnets tvåårsdag, även om er sjukpenninggrundande inkomst har sänkts."

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!