Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-09 08:32:57 följande:

Vilket tråkväder det är idag igen! Vart tog våren vägen???Nu ska vi snart till dagis med Leo, han ska vara en söt påskkärring O sen ska jag o Vincent på påskfest på ÖF, Vincent ska oxå vara en söt påskkärring När det är slut där så ska jag o Vincent ner o möta sambon på stan som slutar jobbet då, sen ska vi åka o påskhandla innan vi hämtar Leo på dagis. Kan vara lite lyxigt att bara åka o handla med ett barn
    ja det kan man undra.regn regn,blää så trist.ni får ha en bra dag
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-09 09:47:44 följande:
    o här hade man tänkt att man skulle ner på stan o kolla på färg för att skriva namnen på barnen på sängen, men det känner man ju inte för direkt.. jaja får väl se sen, nu blir det kaffe o städa lite efter att jag o wille röjjde runt som två tättingar här hemma igår o busade byxorna av oss..Fick hämta katten idag igen, hörde henne skrika men hon kom inte, kanske inte undra på när hon va instängd i sop-rummet, stakars katt, men tror jag får skylla på min egen sambo faktisk.
    rena aprilvädret.vill inte gå ut idag,men det måste man ju när sonen ska lämnas vid resecentrum

äntligen var G här och lagade tvättställningen i badrummet så man kan hänga tvätt igen

katter är så mysiga.vi kanske ska skaffa katt när vi har flyttat.
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-09 10:06:53 följande:
    ja jag har ju en ny "hittekatt" hemma igen men denna tror jag allt får stanna, annars brukar vi agera djurhem när de stackarna behöver ett varmt ställe att bo på o sen får de flytta när de växt till sig eller blivit så pass rehabiliterade att de kan vistas med människor igen. men som sagt den här får nog allt stanna, hon är så väldigt speciell och otroligt snäll även mot wille som kan bli lite hård mot henne..
    vad gulligt att ni tar hand om katter.jag växte upp med massor av katter.mina föräldrar tog hand om massor av hemlösa katter.hade jag råd så skulle jag ta emot djur om idioter har tröttnat på

skaffar man djur så ska an ta hand om dem tills de dör.ibland borde det vara "körkort"på att få ha husdjur
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-04-09 09:16:14 följande:
    Jag och mina älsklingar önskar er alla en riktigt Glad Påsk!!
    glad påsk på er oxå
  • Familjetrollet

äntligen sol.här är man rätt irriterad.hade kommit överens med en tjej om att hon skulle komma med resterande sydelar till symaskinen idag och jag skule kolla lite tyger samtidigt.

hon kom inte så jag ringde,hon var på väg hem!kan man inte ringa och säga att det inte blir nått?

känner mig lite lurad då allt skulle finnas till symaskinen,sen fattas det flera saker.vi kom övverens om att hon skulle komma förbi med delarna.villket inte blev av idag.

köpa dessa delar i symaskinsffären kostar minst 450 kr.har man ett avtal så ska det ju hållas....

• Familjetrollet
    playmate86 skrev 2009-04-09 12:20:46 följande:
    hobby färg finns det inte mycket av på timarii finns på medmera och på guns hobby bod om du vet var de ligger
    hoppas allt är bra med er.villken vecka är du i nu?
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-04-10 09:34:42 följande:
    Åhh vilket väder Funderar på att baka en sats muffins och framåt lunch när solen värmen lite mer ta med mig Nellie och vovvarna till Valla eller trädgårdsföreningen
    muffins är gott.själv ska jag ta och slappa idag.lyckades tom få sovmorgon till kl 8.
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-10 12:01:46 följande:
    Glad Påsk alla! Även om de inte finns en gnutta påsk känsla..
    ja nån påskkänsla finns det inte.idag är en riktig deppdag.idag är det 3 år sedan vi förlorade vår lilla ängel och 8 år sen makens mamma somnade in.

idag har man påtat lite på kolonin i sommarvärmen.
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-04-10 15:29:35 följande:
    Jag har inte skrivit upp mig. Jag har en dotter som fyller år nästa helg så här blir det fullt upp. Ska göra tre stora smörgåstårtor och tre gräddtårtor.Usch och fy, jag har varit olydig. Jag har varit ute i trädgården och räfsat och nu får jag lida f*n för det. Ändå sa maken åt mig att inte överanstränga mig. Men som vanligt lyssnar jag inte. Nej, jag får skylla mig själv. Men jag älskat verkligen att greja i trädgården och göra fint. Men nu ligger jag på soffan medans Elin sover.Det är så underbart väder!
    då får du gratta din tös på 15 årsdagen nästa helg.hoppas ni mår bra.här har man haft fullt upp.egentligen ska jag packa,men har ingen lust.
    Varför ignorerar alla?
    jag kommer gärna,men måste kolla så att maken inte ska göra något.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!