Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-04-04 19:19:11 följande:
    Japp det fick jag efter en jäkla massa tjafs. Hans fruga ringde upp mig och lovade mig mitt smink, hon blev väl rädd efter de mail jag skickade De är ju inte registrerade som ett företag men utger sig för att vara det, de blåser väl staten på massa pengar antar jag... Till slut kom det iaf!Vi har varit i Eskilstuna idag och träffat massa goa vänner. Patrik stannade kvar och gör stan osäker ikväll och jag och barnen har slagit läger hos världens bästa morfar!
    vad bra att det löste sig.då får ni ha en fortsatt bra helg
  • Familjetrollet

fy vad svårt det är att få billig flytthjälp.flytten närmar sig och ingen bestämd flytthjälp är klar.de flesta tar höga summor.vi har efterfrågat BILLIG flytthjälp,villket inte folk fattar

känns som flytten kommer bli kaos här.

• Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-05 17:50:03 följande:
    Typ liknanade som thelifesaviour skrev boll med lek här i skäggetorp.
    vet du om det finns nån barnjympa i skäggetorp?

här blev det inget gjort idag på kolonin,var alldels för kallt.det blev en tur till ikea istället.
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-05 21:57:25 följande:
    tur att man alldeles snart ska till Ullared igen, sitter o kollar lite slött på Tradera på nya sängkläder till vagga/vagn o fy säger jag bara...Va folk köper nytt där nere o sen säljer dyrare på tradera...
    dit vill jag oxå åka.har aldrig vart där.

vad ska ni hitta på idag?här kommer fd grannen (mammatill4a)på besök idag.ska bli jätteskoj
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-04-06 07:51:33 följande:
    Hade tänkt åka dit i höst. Nu får jag dock se hur snabbt min kropp kan läka efter liten kikat ut.Då får du hälsa så mycket till henne.
    klart jag hälsar från er.jag har fösökt att få med gubben min till ullared.men har tycker det stället är supertrist
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-06 08:47:17 följande:
    man får ta det lite som det kommer, här har man gått hemma nu sen 18 feb o börjar tycka det är trist som fan, längtar tillbaka till jobbet men har ju ett tag kvar..När hade du BF??
    jag skulle gärna jobba deltid,men värken gör att det inte funkar.funderar på att starta nått intenetföretag med typ hemmasydda designade kläder och barnprylar i höst.
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-04-06 08:54:47 följande:
    Låter klokt, du gör ju jättefina saker som är trendiga nu också! :) Skönt att ha något att göra iaf. En bekant till mig har en jättefin sådan shop: www.missiripa.com/
    tack.nackedeln är att jag har noll koll på bokföring och momser*skratt*
    får kolla hur det funkar innan jag bestämmer mig

äntligen kommer solen fram.
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-04-06 10:03:17 följande:
    Du får be af om en kurs i starta-eget.
    då får jag kolla med dem.

här har man haft trevligt besök från mammatill4a

blev mycket bus med supersöte arvid.

äntligen är solen framme,men som vanligt blåser det kallt ute.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-06 12:57:00 följande:
    Nu har man varit hos frisssan, och första kommentaren jag fick när jag kom hem var att sambon vill göra slut... *jaha*
    slå till honom med brödkaveln*skratt*hoppas du mår bättre nu.
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 13:13:45 följande:

Några som vill träffas i trädgårdsföreningen imorgon eftermiddag?
    hade gärna kommit,men som vanligt har man fullt upp
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!