Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Marayah skrev 2009-04-13 11:15:31 följande:
    Familjetrollet: DOm är hundvakt till sonens mormor. Tibetanska spanlar.
    super söta hundar.du får hälsa dem från oss.
    snart är det bara en månad kvar tills man flyttar.det kommer bli så skönt att få flytta.hoppas barnen kan få vara ifred ute sen.här blir våra töser bortkörda av invandrarna,blir kallade horor osv.

idag satt det en zigenare och tiggde i centrum.vi samt flera gick bara förbi.oss får de inga pengar av.tjejen ropade hallå efter dem som gick förbi.jag är så trött på dessa tiggare.fattiga är de knappast ! har de råd att åka hit och tigga,så borde de ha råd att handla mat i sitt hemland.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-13 18:18:09 följande:
    Åh tack, ja jag vet inte... har varit ute å gått nu. Jag och sambon var på coop forum och spejade. Det var inga problem att gå dit, men jag var så slut när jag gick hem. Väl hemma så höll jag på att svimma så jag fick gå och sätta mig ner. Nu är det bättre dock... så jag får nog ta det lite lugnt framöver. Får ta upp det imorgon när jag skall till sjukhuset.
    jag tycker så synd om dig som får genomgå så mycket jobbigt.nu har du inte lång tid kvar av graviditeten.jag ska hålla tummarna hårt för dig imorgon.ta och vila så mycket du kan.
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-13 18:36:36 följande:
    Familjetrollet: Vilket datum var de ni fick flytta in??? Kanske kan ses ute med hundarna sen.
    den 29/5 blir flytten.men maken ska försöka få nycklarna lite tidigare.tar gärna hundpromenader med dig när vi har flyttat.hoppas allt är bra med er.

hoppas de hinner laga hundrastgården till vi har flyttat.hopplöst när folk inte kan sluta sabotera allmänna platser
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-13 19:40:21 följande:
    Ja den e supersmidig att rasta hundar i.
    sist vi var i skägget så var rastburen sönderslagen.som tur är så kan man leka med vovven lös då den inte rymmer.

ush vad rastlös man är.har vart igång hela dagen och nu kan man inte sitta still*suck*som tur var gick den värsta mensvärken över.

strax blir det tv.måste se den underbara serien "familjen babajou"
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-04-14 09:11:29 följande:
    Hej! Har varit och lämnat Elin på dagis nu, känns så konstigt. Saknar henne som en tok. Nu sitter jag här och väntar på att bm ska ringa upp, tror jag behöver lite allergimedicin. Det är flera år sedan jag hade allergi på våren, trodde den försvunnit men nu undrar jag om den inte är tbx.Diana: Hoppas du får bra hjälp idag och att dom kollar upp dig ordentligt.
    ja i år verkar pollensäsongen var värre.

dinana hoppas allt gick bra på tvUL

här är man helt slut.har börjar packa ner ena tösens alla prylar,plocka isär möbler som ska slängas.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-14 14:10:41 följande:
    Då vart man tillbaka från sjukhuset. Som jag hade misstänkt så är bebis i magen tillväxthämmad. Precis som Molly var när vi var på tillväxtUL. Så jag skall tillbaka på kontroll igen den 24e. I övrigt så såg allting bra ut. Blodtrycket var helt okej 130/80. De trodde att mina svimattacker kunde bero på vätskebrist, så jag får väl ta och skärpa till mig nu när det gäller att dricka vatten. Så skall byta ut all cola nu mot vatten istället.
    vad skönt att det inte var nån fara.konstigt att de låter det gå så långt tills du ska möta bm när barnet är tillväxthämnat.mig kollade de flera gånger,de kollade blodflöde,näringsflöde osv på navelsträngen när sonen inte växte.jag blev inlagd då han inte växte som han skulle.
  • Familjetrollet

ush här vi tagit ett svårt beslut idag
    vår kära kanin måste få ett nytt hem.känns inte kul.men varken jag eller maken klarar av kaninens hö och tösens celiaki gör att hon inte kan hantera viss del av kaninens kost.

vi har haft kaninen i 2år,så han är en kär familjemedlem.så nu måste vi finna ett hem till stampe

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-14 18:21:58 följande:
    jobbigt, hade gärna tagit över om jag hade bott på landet.
    ja jobbigt är bara förnamnet.stora tösen är ledsen över att vi inte kan ha kaninen kvar.hitta nytt hem till stampe lär nog vara svårt då det finns många kaniner ute på blocket redan
  • Familjetrollet

dog orgon tjejer.här är man helt däckad.igår packade jag tösernas saker och nu delar töserna rum fram tills flytten.

idag ska det packas ännu mera.

hoppas alla har haft en bra påsk.här är töserna genomförkylda med jobbig hosta.så idag får lillan vara hemma från dagis.hoppas inte jag blir smittad.

vad hände i DH igår.såg slutet på ena avsnittet som gick vid 21,men lyckades somna innan avsnittet som var vid 22

• Familjetrollet
    Familjetrollet skrev 2009-04-15 08:27:16 följande:
    dog orgon tjejer.här är man helt däckad.igår packade jag tösernas saker och nu delar töserna rum fram tills flytten.idag ska det packas ännu mera.hoppas alla har haft en bra påsk.här är töserna genomförkylda med jobbig hosta.så idag får lillan vara hemma från dagis.hoppas inte jag blir smittad.vad hände i DH igår.såg slutet på ena avsnittet som gick vid 21,men lyckades somna innan avsnittet som var vid 22
    men vad konstigt inlägget blev!
    ska ju stå godmorgon först i inlägget

vår kanin älskar att springa fritt.hoppa hinder tycker han är tråkigt.trappan gillar han att springa i upp och ner många gånger.sen så tycker kaninen om att busa/leka med hunden som är här ibland.vår kanin är helknasig då han inte är rädd för några andra djur.

kaninen har nog inte fattat vad han är för ett djur*skratt*
    vi får se om vi finner ett hem där vår kanin får vara en i familjen,springa fritt och där han får massor med kärlek och får springa fritt i lägenheten.

vi kommer inte sälja honom till vem som helst.han ska ha ett hem som är lika måna om kaninen som vi är.för denna kanin är underbar och väldigt speciell
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!