Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Jippi! Det var ju det jag sa, på måndag, tisdag o onsdag ska det bli 7-8 grader o sol {#lang_emotions_sunny}

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    dinana skrev 2009-03-27 19:38:29 följande:
    Japp.... så är det... Fast här är det regnigt och grått... men lite solsken kan ju behövas nu känns det som. Sitter och pratar med min pappa och han är helt förkrossad. Så jobbigt när de som står en så nära lämnar världen. Vet inte riktigt vart jag skall ta vägen. Höll på att tappa andan när jag skulle berätta för sambon om vad som hänt. Det brast verkligen inom mig.
    Ja, det förstår jag. Jag har haft många samtal med min mamma då vi har pratat o gråtit massor eftersom både mormor o morfar dog förra året. Vi kan sitta i timtal o prata minnen som vi har om dem. Jag känner mig så maktlös när mamma är ledsen..

Har precis vunnit en tradera auktion..en pop mössa till Leo för 60 kr..lagom pris
    Håller på o budar på en likadan till Vincent oxå..

JePaLuLi skrev 2009-03-27 19:45:30 följande:
    En ny? Det var billigt!
    Nej, helt ny var den inte iofs, men bara använd några ggr. Det spelar inte så stor roll för mig, huvudsaken att det är helt o rent o att det inte ser slitet ut. Men tyckte ändå att det var bra pris eftersom en ny kostar typ 125 kr såg jag.
    JePaLuLi skrev 2009-03-27 19:51:02 följande:
    Ja, visserligen. Men jag köper bara nytt
    Jag köpte massa kläder till Vincent när han låg i magen, gjorde massa fina fynd, trots att kläderna var använda så såg det helt nytt ut!
    JePaLuLi skrev 2009-03-27 19:58:22 följande:
    Ja det finns ju massa fint. Men jag vill ha nytt, det känns fräschast. För oss iaf.
    Jo, kanske det, men jag tvättar allt som jag köper därifrån 2 ggr innan användning

Jag tycker det är bra att folk vill köpa begagnat, annars skulle jag aldrig få nåt sålt på tradera

Apipoulai skrev 2009-03-27 23:35:38 följande:
    Praktiskt är det sista det är!Känner mig mer handikappad än någonsin. Svårt att skriva sms, på tangentbord, klia sig i huvudet, spela gitarr, stänga blixtlås...ja listan kan göras lång. Men vad gör man inte för att bli lite kvinnlig. ;)
    Hehe, känner igen det där, iaf nu när jag fått barn, innan barnen föddes så hade jag jämt långa naglar. Det var typ den första kommentaren jag fick av min sambo när vi träffades första gången, hans kommentarer var "vad söt du är, du var visst ganska kort o shit vilka långa naglar"

Här är det full rulle, nu har jag gjort två nalle puh tårtor o sambon har dammsugit.
    Nu ska vi bara fixa oss iordning sen ska vi till stan en väldig snabbis.

Några som vill komma hit o fika imorgon? Har massa fikabröd plus massa tårta kvar.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!