• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Min bebis är utrustad med små elaka knivar

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-04-22 09:20:30 följande:
    du verkar få en busig tös.är det efter dig eller maken henns bus kommer ifrån?*skratt*vår stora tös var inte så vild av sig,men hon hade en vana att sparka på revbenen och försöka sträcka sig i magen när det var trångt.ibland såg man en fot som tröck i magen.
    Hehe dessvärre så har hon fått det från oss båda så det kan bara bli på ett sätt

Jag slipper som tur är revbenssparkarna, hon sparkar inte så mycke överhuvetaget faktist, spjänar mer å trycker ut rygg å rumpa. Däremot så är det en del fart på armarna/händerna.. Å det står ofta ut ett knä bravid naveln typ.. hon ligger me huvet ner å på sidan med ryggen åt höger..

Tror defenitivt det är fixering ja känner då det ibland blir som knivar som skär ner i blygdbenet.. Blir såönnande att höra vad bm har å säga på fredag
    Skorpan08 skrev 2009-04-22 09:19:32 följande:
    Du måste ju uppfostra henne
    Hehe ja det är väll dax att börja men hon lyssnar inte riktigt på vad ja säger
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-22 09:44:09 följande:
    har en liten fundering angående magen. igår när jag skulle gå å sova så upptäckte jag att mitt ärr liksom stod ut mycket mer än det brukar. jag kommer inte ihåg att det var så när jag väntade Molly. det känns jättebubbligt och dant. normalt?
    Min mage står nästan alltid åt alla möjliga håll, ett knä står ut där, en fot där, en rumpa där osv
  • Fru T

Va inne å kolla på HMs hemsida, vilka små magar modellerna hade, inte konstigt ja inte han ha deras tröjor...

Det finns väll bara mammakläder på HM å Polarn här i stan vad ja vet välldigt dåligt utbud är det iallafall, som tur är så har ja fått låna det mästa.

Längtar tills magen är borta så ja får unna mig lite nya fina sommarklänningar

• Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-04-22 10:30:58 följande:
    Du får hota med utegångsförbud

det är ju dumt att börja med lösa hot!

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-22 12:38:15 följande:
    kommer fortfarande ihåg galgarna... än så länge...
    hehe bra där

ja har lite ont i ryggen men ska lägga mig å vila lite å hoppas på att det försvinner..
  • Fru T

jaha då har man skickat in den första begäran om föräldrapenning då... den 11e maj börjar ja ta av mina dagar...

haha vi försökte på oss lite mys i morse men gav upp nästan lika snabt som vi kom på tanken att pröva

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-23 11:05:39 följande:
    blääää, dom luktar ju äckligt på morgonen juh...
    inte om man har dom bakom sig men vi insåg att har vi skippat det ett par månader redan så kan vi lika gärna hålla oss ett par till {#lang_emotions_tongue_out}

finns ju andra sätt ju 
  • Fru T

Nu e mannen på sitt återbesök efter operationen... ett helt halvår efter, dom sa att han skulle få det inom tre månader.... se sjukvården å deras tidsuppfattning {#lang_emotions_undecided}

Undrar när ja får min kallelse till allergicentrum... det lär ju dröja...

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!