• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Åååååå nu ringde min bästaste bästa Siri, hon är snart här

Min allraste bästaste vän från sörping som tyvärr bosatt sig hos sin far i Dumma skåneland (Helsingborg) men nuu kommer hon å ska leka med mig en hel helg *hoppar å studsar* Hon va redan i mjölby så ja får ta å studsa in i duschen..

eller studsa vet ja inte snarare rulla/kravla

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

Nu har vi vart på coffehouse by gorge å käkat en smarrig lunch i solen, käkat ännu smarrigare glass från Bosses tills vi kände oss sprickfärdiga.
    Sen har vi vart i varenda skoaffär å spanat på skor ääälskar skor gör vi Ja fick ju inte riktigt på mig alla skor ja ville då eftersom mina fötter fått för sig att svälla lite, men desto gladare blev mannen för då kan ja ju inte köpa några skor den här månaden

Det får defenitivt bli en dag med sommarshopping när liten är ute å ja orkar, för behöver både kläder å skor för sommaren Dels för att mina lår troligtvis inte kommer ta sig i förra sommarens kortbyxor å för att belöna mig själv efter att ha vart gravid i massa månader!!

Självbelöning är bra skit 

Nu har Stina fått årets vårbad å hon va suuuperduktig som vanligt den lilla tönten, tror nästan hon tycker det är skönt att duscha
    I morron får det bli Nisses tur å sen när mannen kan hjälpa till så blir det Stures tur, han är så jobbig å bara skriiiker högt å ska hoppa ur badkaret så då är det lättare om man är två så det går lite fortare! Badar alltid mina kissar minst vår å höst för fällningens skull...

• Fru T

ååå gosch sitter å spanar på skor på nätet å blir helt frustrerad, ja skulle lätt kunna göra av me typ ALLA skattepengarna på skor å kläder, men det blir ju inge bra för dom ska vi spara av till semestern i september (helften iallafall för ja får tillbaka en fiinfin summa)..

Det kliiiiar i shoppingfingrarna! Å mannen bara skrattar åt mig (å suckar), han e elak! *ser lite purken ut å får en så där jättestor underläpp*

• Fru T

undrar om ja måste stänga av datorn för att sluta tråna...

• Fru T

ska shoppa lite på Kapahl (fick mitt rabatt sms idag) i morron tänkte ja, nån som vill hänga på, tänkte ta tornby för ev så blir d till att köpa det sista på BP me...

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-23 18:13:14 följande:
    hur f*n gör folk för att få tillbaka så "finfina" summor, jag tycker inte jag gör nåt annat än att jobbar o betalar extra skatt men men jag får aldrig tillbaka så mycket trots ganska feta reseavdrag...
    blir sparkad på felaktiga grunder å får ett fint skadestånd där det dras way to mycket skatt på
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-23 18:16:33 följande:
    ska dit imorgon.... mötas upp ev?? tid?min mamma o syster kommer kanske med..
    Ja ska va hos bm kl 11 så jag tänkte därefter nån gång..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-23 18:17:58 följande:
    ahhh, ska med se till att bli sparkad på felaktiga grunder... vill ha mer pengar.. fast fan, sitter ju säkert som fan på mitt jobb, blir inte ens sparkad om jag så vill det.. nej men usch o fy vad jag svär..
    Ja hade väll hällre haft ett fast jobb, men nu blev det ju iallafall en mycket skön säng å extra pengar till bröllopsresan å lite sånt...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-23 18:19:52 följande:
    ska man ta runt 13 kanske då??ska va hos bm mellan 8-10, sen måste jag hem o fixa med mr... du blir klar runt 12, hem o göra nåt kanske o sen ses!!
    mm det skulle funka för då kan ja käka lite innan me!
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-23 18:23:23 följande:
    nej usch på mig igen... så får man inte säga...
    hahah ne man kanske inte "får" säga så men det FINNS faktist fula bebisar (å barn) men alla är ju vakrast i föräldrarnas ögon, tror ingen skulle tycka äns eget barn va fult
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!