• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Min lilla ligger som vi vet me huvet neråt, fixering är nära men huvet gick att rucka lite fortfarande. Allt ser fint å normalt ut men ja MÅSTE bli bättre på att käka min Järntabletter

Å som vanligt så sparka hon på bm

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

Ja hoppas min tös fortsätter va en tös när hon hommer ut

Nu har ja shoppat massa fint, eller nee faktit inte massor utan bara BRA saker, eller hur Ewa
    å allt blev godkännt av mannen me

Fick hem min fina skötväska idag me.

Nu är tvättkorgen påfylld me bebiskläder å spjälsängen är färdig bäddad {#lang_emotions_laughing} Å imorgon ska vi (förhoppningsvis) åka hem te en kompis å kolla igenom massor av bebiskläder som vi ska låna...

Nu är det bara att vänta på liten...  Bm sa fö att hon trodde hon skulle hålla sig liten då hon ligger stadigt på den nedre kurvan men inte mig emot så länge hon inte är FÖR liten...

• Fru T
    dinana skrev 2009-04-24 18:45:58 följande:
    Min bebis ligger också på nedre kurvan. Skall bli spännande att se vem som kommer först. Här blir det nog kejsatsnitt i alla fall. Var ni på Selbings något och gjorde ultraljud förresten?
    Nepp vi använde dom pengrna till annat, 1500 kände vi att det va föör dyrt, även om allt som gjort det säger att det är värt det...

eller ja ville men inte mannen å då blir det så...

ja är supersugen på att plocka upp vagnen å ställa den i hallen för att lära kissarna att där får man inte ligga men ja tror ja ska hålla i mina kliande fingrer iallafall en vecka till nu är den ju isärplockad å ihopfälld å är i källaren så den måste ju komma upp så den blir av me källardoften...
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-24 18:45:58 följande:
    Min bebis ligger också på nedre kurvan. Skall bli spännande att se vem som kommer först. Här blir det nog kejsatsnitt i alla fall. Var ni på Selbings något och gjorde ultraljud förresten?
    Va inte din bebis tillväxthemmad? det är ju inom det normala ändå om dom ligger på den nedre kurvan...
  • Fru T
    Ewa hehe ja fundera på att starta en omröstningstråd om det där me myggnäten som vi prata om förut bara för att {#lang_emotions_tongue_out}

Tack för idag föresten, nu är min rygg massa trött MEN det gör ingenting för ja är så nöjd så!
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-24 19:02:11 följande:
    Hehe, ja det brukar vara de som har sista ordet *hihi* Men inte kostade det väl 1500 kr om man bara gjorde ett 3D, trodde det var 800 kr eller nått sist jag pratade med dem. Fast de kanske har höjt den summan. Ja jag....Barnvagnen är klar här, men vet inte om jag kommer att behöva den nu i början. Eller vi kommer väl ligga inne på sjukhuset ett tag först antar jag om bebis föds inom en månad. Men det verkar ju så när man pratade med de på förlossningen. å nu går man och väntar på att man skall få en tid för igångsättning/kejsarsnitt.
    Ne ska du göra 3d så kostar det 1500 å vanligt 900... är tillväxt man ska göra..
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-24 19:12:56 följande:
    Nej, nedre kurvan på UL. Fast det kanske är annorlunda. SF-måttet kan man ju knappt gå efter eftersom det är så olika jämfört med hur bebisen ligger. Jag menar måttet på bebisen. Huvud/kropp/lårben.
    Aa men ja pratar om SF å det kan man ju gå rätt bra efter för livmodern blir ju inte större/mindre beroende på hur bebis ligger, mitt mått har vart stadigt hela tiden...

På Rul så va ju allt "normalt" å nå tillväxt har ja ju inte gjort vetty....
  • Fru T
    Mizzz skrev 2009-04-24 19:22:51 följande:
    Nej, men däremot kan de variera beroende på tex hur mkt fostervatten som finns osv..
    Jo men på tex mig så känner bm på bebis genom att klämma å ha sig me (ajajaj djuuupa andetag) å hon känner hur hon känns i storlek, vet att man inte kan veta exakt hur stor bebis är så men lite iallafall...
    Bm sa att det är VÄLLDIGT lätt att känna på mig då ja har så välldigt lite underhudsfett
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-24 19:24:25 följande:
    Nej, jag ligger också bra på SF.måtten så det är lite konstigt det där. Hade 30/31 i SF-mått sist jag var på koll (torsdags förra veckan).
    Ja hade 32 idag å är i slutet av vecka 35, förra gången så hade ja 29 å det va i början av vecka 32..

Det roliga va att idag när hon skulle mäta så skratta hon å sa "ojoj här har det hänt grejer"
  • Fru T

Nehe ja ska knalla upp te grannen å kolla på när dom dricker öl å fnissar...

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!