Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Tack Lillisen för idag O tack för att ni körde mig hem
    Du är såå fin i din klänning o jag är säker på att jag kommer att fälla en tår när det äntligen är dags att få se dig i kyrkan

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    dinana skrev 2009-03-31 19:20:39 följande:
    Oj oj, vad ni har skrivit och diskuterat om mig sen jag gick härifrån i morse...  =/
    Förlåt. Ville bara försöka "försvara" ditt tänkade lite.
    thelifesaviour skrev 2009-03-31 20:10:30 följande:
    Idag är jag säker på att jag kände bebis! Låg och läste på sängen och jag kände det mest underliga i magen, som att någonting rörde sig där inne. :) Antar att bebis tyckte att systematisk teologi var lika tråkigt som jag tyckte och protesterade lite. ;D
    Vad mysigt

Nu finns det massor nya bilder i mitt galleri, i mapparna Leo o Vincent, bland annat från Vincents 1 års dag o hans kalas.
    Det finns dessutom två nya filmklipp i videogalleriet där Vincent är ute o går.

dinana skrev 2009-03-31 22:01:36 följande:
    Åh, så duktig han är på att gå... och så tidigt också... såg så roligt ut när han stapplade fram.. =) Ibland önskar man att de gick tillbaka till det där stadiet... för de ser ju för roliga ut när de lär sig gå.
    Han är jätteduktig Det ser verkligen så sött ut, nu går han nästan bara hela tiden. Så han är tidigare än vad Leo var.
    Marayah skrev 2009-03-31 22:11:12 följande:
    Oj oj oj, va man kan bli trött ibland... Bättre sent än aldrig men de e så sant som de e sagt de du skrev om att ha två barn Becka. Ja tycker oxå att ja gör ett bra jobb med mina två. Man ska juh orka med de barn man sätter till världen, och ha eknonomi att få familjen att gå runt....
    Precis precis Jag vill ju ha en till bebis nu på en gång, men för att vara lite realistiska så måste vi vänta ett litet tag till..är så mycket som vi måste ändra då när vi får en trea, byta bil o byta till större lägenhet. O därför vill vi vänta till nästa år iaf så jag hinner plugga lite först o sen söka jobb o kanske jobba lite o få upp mammapengen lite till..det är ju inte bara att skaffa barn bara för att lixom..eller som jag skrev igår att kan kan man ju alltid, det är ju fysiskt möjligt Men ska man ha det ganska bra ekonomiskt så tänker man lite längre.
    Mizzz skrev 2009-03-31 22:12:38 följande:
    Ååå stora pojken! *Snyft* Det är en härlig tid som väntar samtidigt som man saknar de där små knytena!
    Ja, han tycker det är jättekul medans mamma sitter med en tår i ögat o undrar vart hennes bebis tog vägen Men samtidigt är det ju så kul med deras utveckling.
    Marayah skrev 2009-03-31 22:16:04 följande:
    Så söt man kan vara när han stapplar framåt.. Söta bilder med.
    Hehe
    Marayah skrev 2009-03-31 22:30:17 följande:
    Jag med, men utbildning o jobb först ska bli färdiga. Man måste juh ha nått att gå tillbaka till sen. Man kan juh inte fortsätta o bara producera barn heller.
    Precis. Jag har en bekant som nu är inne på sitt 6:e barn på väldigt kort tid. Hon har verkligen inte gjort annat än att skaffa barn o jag tror att hon inte vill göra nåt annat heller så därför skaffar hon barn efter barn efter barn så hon "slipper" göra nåt annat, men nångång så kommer ju verkligheten i fatt, speciellt eftersom hon inte är så gammal. Hon kan ju lixom inte skaffa 100 barn bara för att få vara hemma
    Fru T skrev 2009-03-31 22:37:33 följande:
    Kan man inte? Fatta vilket barnbidrag man skulle få
    Haha, ja iofs Men barnen kostar ju därefter oxå..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!