Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

jag kommer gilla att fylla 30, säger som jenny, har 2 underbara barn då, ett jobb jag trivs med, en bra man o pappa till mina barn så det känns okej att bli "gammal".. fast har ju nästan 3 år på mig att ångra mig så..

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-20 20:27:03 följande:
    Jädra gubbe å glömma mobilen hemma! å självklart har ja inte skrivit ner vilket nr det är till mobilen han har på sig i jobbet... *grumpf*
    ska ut o fara imorgon, kanske kan komma förbi med galgarna...

Hehe nästan glad att jag grät o skällde på min stackars sambo igår, idag är han dubbelt så gullig istället..
  • Firstandhappy

blir på kvällen i så fall efetr vi vart på körskolan, dvs efter 20.30

• Firstandhappy

min man är en gubbe, oh han är bara 31...

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-20 20:32:30 följande:
    funkar skeet bra vetty..
    sketabra du tjickset, ringer när jag är på G eller liknande så du vet vart jag är o så..
  • Firstandhappy

bläää, så trött efter körskolan, nu ska man bara skicka in papper o sen kan man brumma bil... nu sova. fu vikken lång dag, ont med, målat massor..

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-22 10:44:03 följande:
    det är ju dumt att börja med lösa hot!
    kommer fortfarande ihåg galgarna... än så länge...
  • Firstandhappy

ohh trött jag är... men tack för trevlig fika sanna o linda..
    snart mat, sen bad, sen sova..

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-22 21:07:53 följande:
    Hehe, vi har betydligt fler än så och då är Lucas bara 16 månader Jag är en riktig mammarazzi Nu blir det efterlyst och sen diagnos okänd om jag orkar hålla mig vaken så länge! Förresten, det är ingen som är sugen på att ta en tripp till Ullared inom snar framtid? Det går väl bussresor? Tänkte att Patrik får ta fp den dagen så man kan få göra nåt eget. En kompis var där igår och jisses så mycket fint hon hade handlat! *avundsjuk*
    hehe åker dit på söndag...
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-22 21:36:37 följande:
    Vi filmar en del vi också. Men jag tycker faktiskt inte att det är lika kul. Bilderna tittar man ju på mycket oftare och det är enklare att plocka fram ett album. Jag föredrar kort faktiskt.
    fick hem mina 158 bilder igår, satt in dom i album nu så nu kan man bara fylla på...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!