Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

åhhhh jag mår så illa... bläää, måste ha Piggelin..

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-22 22:17:34 följande:
    Ja men exakt, det är ju så kul att bläddra i. Jag beställde över 200 sist så jag har insett att jag måste beställa lite oftare Tur att det är så billigt och smidigt! Ska ni åka buss ner till Ullared eller bil?
    åker bil ner med min moster o mormor..
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-04-23 00:16:11 följande:
    Kanske, fast då har man väl inte tiden. ;)
    man får ta ikapp det sen, hann inte med så mycket heller första tiden men nu när wille är lite större så hinner man att kolla o fixa lite.. men maaaaassa kort blir det..
  • Firstandhappy

oh vet inte vad som är "fel" med sonen idag... sååå sur o tvär o gör BARA det han inte får.. hahaha trotsdag..

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-23 08:49:08 följande:
    Lovely med såna dagar
    woooonderbar... är såå kul när han bara "jävlas" och skriker rakt ut när man tillrättavisar honom..
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-04-23 09:20:11 följande:
    han har nog kommit in i nån trotsålder,kan vara att han får tänder då kan barn bli väldigt griniga.eller så har han vaknat på fel sida idag här har vi en riktigt trotsig 8 åring hemma.vissa dagar vill man bara öppna dörren och be tösen gå ut en stund tills hon har lugnat ner sig
    no shit sherlock, youre kidding
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-23 09:29:56 följande:
    Ja det är så härligt! Sen tycker de så synd om sig själva och börjar darra på underläppen Det gör iaf Lucas, han är en riktig skådespelare emellanåt
    hahahahahaha ja verkligen, världens dramaqueen, wille gnider sina små fingrar o tittar på en som världens hundvalp... åhhh tyck synd om mig..
    nyss nöp han sig i magen med en tång han hittat på köksbänken efter att han klättrat på en stol IGEN.. stackaren, kommer få blåmärke..
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-04-23 09:28:43 följande:
    haha vänta till din son kommer i 14 årsålder då är de inte roliga att tampas med*skratt* här är det trots och syskonkärlek varje dag numera.maken har jättebra tålamod,men när han oxå blir förbannad när stora tösen skriker och bråkar då har det gått långt. syskonkärlek är inte skoj alla gånger.
    den dagen den sorgen, de problemen får man ta då, inget att oroa sig över idag..
  • Firstandhappy

tvätta, städa, laga mat, gå ut o gå, betala räkningar, sortera papper, plocka unda all färg, mm mm.. ev åka ut på landet

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-23 09:43:56 följande:
    Hahahaha ja Lucas med. Det är sååå synd om honom när han inte får som han vill. Känner igen det där, man hoppas ju att de lär sig nåt av det men icke! 5 minuter senare är de där och klättrar IGEN!
    och IGEN och IGEN, trots att man bannar o lyfter ner... flyttar o hindrar... snacka om maktkamp till döden
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!