• Mizzz

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-03-06 16:54:25 följande:
    sorry lillisen, hörde själv hur illa det lät, va inte meningen att låta så "sur".. är bara sååå utmattad just nu med allt, wille, nya bebisen, foglossningen o allt tjaft runt omkring..
    Hehe. ingen fara. Jag fatta även utan förklaring ;)
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-07 15:21:04 följande:

Nu har vi äntligen köpt en cykel till Leo, en jättefin 20 tummare på Sportex i Norrköping så tack för tipset om den affären Lillisen Den kostade 1499 kr, lite mera än vad vi hade räknat med, men ändå inte så farligt. Han är sååå stolt!
    Vad bra att ni äntligen hitta något iaf! Ja, de ligger ju inte i biltema klass på priserna, men inte tokdyrt heller...
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 17:44:50 följande:

Ok, vilket är bäst att ha? Vad kostar de på badhuset?
    Vi har nog (om det är till vincent du ska ha).. Linus har ju några urvuxna.. Du kan få de om du vill?
  • Mizzz
    JePaLuLi skrev 2009-03-10 18:12:01 följande:
    Jag föredrar de "riktiga". Dels kan man ju ha de flera ggr och sen vet jag inte hur det är här visserligen, men i Eskilstuna var alla barn under två år tvungna att ha såna. De kostar 139 :-, gjorde det förra året iaf när jag köpte till Lucas.
    Mmm, böjorna är inge bra.. De fylls med vatten..
  • Mizzz
    Mizzz skrev 2009-03-10 18:45:24 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 17:44:50 följande: Vi har nog (om det är till vincent du ska ha).. Linus har ju några urvuxna.. Du kan få de om du vill?
    Ett par svarta, 9-12kg hitta jag. Vet inte om de passar?
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 18:35:57 följande:

Jag hittade på deras hemsida, där står det att till babysim så krävs det babysimbyxa. Är det såna där riktiga?
    Japp, de är de riktiga som de menar..
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 18:35:57 följande:

Jag hittade på deras hemsida, där står det att till babysim så krävs det babysimbyxa. Är det såna där riktiga?
    Naedningen till att de krävs på babysim är att badblöjorna liksom ger flythjälp vilket inte ger barnen någon naturlig känsla när de ska lära sig vara i vattnet (inte så viktigt annars, men babysim är ju till för att lära barnen)
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 18:53:44 följande:

Ok, men om vi kan få ett par såna av er imorgon så får vi köpa riktiga till nästa gång
    Som sagt, du kan FÅ riktiga av mig, de ligger ju bara och skräpar..

Men vilken tid ska ni bada, skulle gärna följa med om man får? Om det är innan kl 14..
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 18:54:35 följande:

Tack, vore jättesnällt Vet iofs inte om de passar. Vincent väger inte riktigt 9 kg ännu, han vägde 8.7 för två veckor sen.
    Det funkar nog, tror vi köpte dom lite innan Linus vägde 9kg oxå.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!