Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Familjetrollet skrev 2009-04-27 16:14:14 följande:
    vi tänker låta G fixa v-rummet,resten ska vi försöka fixa,men det lär inte bli de modernaste tapeterna*skratt*
    men för f-n... spackla skiten o måla det vitt... finns asbillig färg i alla butiker o ingen som kan motsätta sig den färgen... så slipper ni hålla på o krusa allt o alla o gå under..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-27 16:27:40 följande:
    det ser ju ut som det bara blir vi å då kan vi ju lika gärna försöka få till ett annat datum däremot så får det ju inte ligga föör långt bort för min del
    nä eller så gör vi som vanligt, delar upp det, sätter ett datum o sen får fan folk foga sig efter det.. man kan bara göra så gott man kan..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-27 17:30:33 följande:
    jupp om ja ska ha gubben me så är det jämna veckor som gäller... å då är det antingen den här helgen eller om två veckor (om ja vågar boka upp mig) för nästkommande jämna är ja beräknad... utan gubbarna ses vi ju ändå
    ja det va ju det som va lite tanken, att man skule komma hela familjen... vill ju att du ska kunna va med juh så jag vill med ta det nu så snart som möjligt..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-27 17:56:43 följande:
    nee nu jävlar vet ja inte va jag yrar om!!! Lördagen den 16e ska det va     finns det nåt intresse för den dan?
    absolut...
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-04-27 18:33:01 följande:
    Förresten, går det bra att ha med dottern på sjukhuset? Det är väl inte så bra... jag menar... har man sambon och dottern med så är det ju okej.. men inte kan man väl ta med henne utan sambon. De blir ju jättesura då..
    men lägg av nu, klart som fan du kan ta med henne... du ska ju inte läggas in för att behandlas för cancer... va ska du göra?? Kissa i en kopp, ta blodtryck och ev ett UL...du kommer ju inte ha med henne VARJE gång eftersom du har henne på dagis..
  • Firstandhappy
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-27 18:55:04 följande:
    Jag hade med mig Nathalie till sjukhuset när jag behandlades för cancer gick hur bra som helst!
    ja titta till o med det...
    JePaLuLi skrev 2009-04-27 18:51:42 följande:
    Vi hade tänkt att komma på lördag, men nu blir det alltså inget??
    jo jag kör gärna fortfarande på lördag...
  • Firstandhappy

Kör iallafall även om det blir få..

LÖRDAG 2'A MAJ CA KL 12, PICNIC I DET GRÖNA HEMMA HOS MIG.

Ewa

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-04-27 19:41:51 följande:
    Ehh... jag kommer antagligen göra UL och sen ta CTG och sen träffa doktorn. Det tar två timmar eller nått. I alla fall sist så tog det så långt tid. Men då såg ju allt bra ut. Skulle det dock vara så att det inte ser bra ut så blir jag ju inlagd direkt.
    ja men då är ju inte frågan om du FÅR ta med dottern...
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-27 19:52:59 följande:
    Jag hade med mig Leo upp en gång till förlossningen (fick åka dit en massa ggr p.g.a för mycket sammandragningar), sambon kom dit från jobbet för att ta hand om Leo så länge, men innan han kom så fick Leo sitta inne på rummet med mig medans jag låg med ctg på magen. Det gick bra förutom att han hade lite myror i baken o ville känna på en del saker O det var ju svårt för mig att ta bort honom därifrån oxå eftersom jag låg där jag låg Då var det bra med mutgodis, hemska mamma
    mutgodis is da shit... wille loves vindruvor nu så det slinker ner en eller två när vi vill olika.. hehehehe
  • Firstandhappy

beror kanske lite på hur många vi blir, kanske kan kolla av det på ex torsdag/fredag o bestämma nåt..

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!