• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-01 19:52:29 följande:
    Usch, tycker inte du det är lite jobbigt att han jobbar nätter så mycket?Jag tycker det är jobbigt bara när sambon jobbar 1 natt i veckan på krogen..blir ju så ensamt hemma. Iofs så sover han ju inte på morgonen sen eftersom barnen vaknar o då går vi upp allihopa så vi får ju ut mycket av dagen iaf, men det är ändå lite trist o jobbigt när man får vara så mycket själv på kvällarna.
    Han jobbar ju bara natt så det är bara att anpassa sig, ibland är det tråkigare än tråkigast men man får göra det bästa av situationen..
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-01 19:54:19 följande:
    Grillning blev det, men någon utekväll orkar jag verkligen inte med, småförkyld och dundertrött.Ewa, Linda och Jenny, jag och sambon kanske dyker upp imorgon, om vi får! :) Vad är planerna? Trodde ju att det var imorgon som jag skulle bort, men det var ju idag. :)
    Å det vorke kul hos Ewa vid 12, hon fixar baugetter å grönsallad å så tar man med sig vad man vill äta mer 8ja å mannen kör på en grillad kyckling å tror ewa me skulle göra det) Ja har me kubb å ja mer vet ja inte
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-01 20:35:26 följande:
    Vi kan ta med det.
    Hur tar ni er dit, ni kan åka med oss om i vill för vi kör ju ändå den vägen ju..
  • Fru T

Min jädra molvärk är tillbaka å idag gör det lite ondare men det gör fortfarande inte ONT utan är mer åt det obehagliga hållet å än så länge sitter det bara nertill typ under magen å så strålar det lite åt alla håll...

Vet inte om ja ska ta å ringa å iallafall prata lite me dom eller om ja ska avvakta tills i morron, ja ska iallafall avvakta en stund för ja tog en alvedon för typ 20 min sen så den kan ju få visa om den tänkt göra nån verkan först...

• Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-01 20:36:36 följande:
    Äntligen är min grop färdig och fylld med jord igen.Det betyder att mitt jordgubbsland är färdigt! =D
    Va misigt, ja längtar tills ja kan ha ett eget..
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-01 20:07:11 följande:
    Jo, det är klart att man får anpassa sig..får ju jag oxå göra o har gjort i alla de 8 åren vi varit ihop, men guud så trist det är ibland.
    Jag sover bättre dom nätterna han är på sitt vanliga jobb för då är han ju inte hemma förens vid halv sju å då går ja nästan upp när han kommer hem, det är lite värre när han jobbar krogen för då kommer han ju hem den tiden ja har som svårast å sova å kan få jätte svårt att somna om så dom kvällarna försöker ja hålla mig vaken så länge som möjligt..

Det tråkiga är ju dagar som denna när man typ går om varandra å bara ses några timmar.. men igentligen blir det ju inte så stor skillnad än om han haft ett dagjobb, vi ses ju lika många vakna timmar endå typ
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-01 21:21:48 följande:
    Vi åker gärna med!
    har inboxat dig
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-01 21:33:43 följande:
    JASSÅ????HEMLIGHETSMAKERI MINSANN...
    du skulle bara veta
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-01 21:37:16 följande:
    känner mig lite utanför faktiskt...  vad har ni för hemligheter...
    det kan ja ju inte berätta för dig fattar du väll...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-01 21:37:45 följande:
    nä fan, kaffe o macka var det ja... ses imorgon ni som kommer...
    å ja tar mig en halv honungsmelon å kryper bakåt i soffan
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!