• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-27 21:11:10 följande:
    Okej, jag avvaktar till kl.22, fortsätter de får jag väl ringa tack för informationen Hehe, kul bror du har vad sa grannarna då?
    Dom va väll inte för glada, det ligger ett äldreboende tvärs över gatan me...

ne min bror fyller 20 om en vecka men han är ett "problembarn" å lever i sin egen värld osv...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-27 21:14:47 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-27 21:12:13 följande: 23 på helgerna?! Inte klokt! Helt sjukt att folk ska få hålla på och väsnas fram till dess! Ni gör helt rätt som säger till hans föräldrar om han inte skärper sig!
    det är 22 alla dagar i veckan, men som sagt man får inte bete sig hur störande som hällst på dagtid heller..
  • Fru T
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-27 21:17:17 följande:
    Aha okej, jag kanske borde ta ut högtalarna mitt inatten och väcka dem, någon dag mitt i veckan, eller så åker jag hit och fixar det när vi har flyttat ut hahah ,hämnden är ljuv
    du får ställa en radio som går på med timer nån gång mitt i natten
  • Fru T

ja e lessen men har ja missat nåt, visst har ja sätt att folk tycker olika om saker å ting men så är det väll alltid... å fyy va trist det vore om alla satt å höll me varandra helatiden...

Det där med kränkningar har gått mig förbi helt å hållet...

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-27 21:20:32 följande:
    Självklart ska du få det! Jag inboxar.Ja det tycker jag du gör rätt i. Vi skaffade också våran när Lucas föddes. Det är ju liksom barnen som är roliga att titta på Har ni bestämt er för nåt namn än?
    Ja spec eftersom min släkt bor i växjö å göteborg... (ja mamma i sörping å mormor i nkpg me)

Vi har väll några namn som ligger å tänks på men då vi inte vill ge ett namn innan vi har sätt VEM det är som kommer ut så känner vi att vi likagärna kan vara tysta om vilka förslag vi har me
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-27 22:19:43 följande:
    usch, har klippt wille nu för första gången, 2 mm över hela skallen, huan så han ser ut.inga tussar som sticker fram och ut..
    Nemen liten då

Heheh när min bror va typ 7-9 nånting så sa han att det värsta han visste va att klippa sig å gå till tandläkarn
  • Fru T

Jeeeeeeeses!!!

Så man är kränkande för att man säger vad man tycker, för att man inte hymlar å stryker medhårs å bara tycker synd om...

Ne ja blir stum å tror att mina ögon ska ploppa ut ibland...

• Fru T

Sen kan ja tillägga att det är väll inte nån som skrivit komentarer för att dom ska vara just kränkande och dryga, däremot har dom tydligen upfattats så å då får man faktist säga ifrån (precis som Sanna skrev)

Har man problem med nån så tar man upp det direkt med den personen, inte snackar om det utanför till nån annan, för då får man skylla sig själv om man fortsätter bli "utsatt" för vet man inte att man gjort fel eller sårat så gör man ingenting åt det...

Å sen kan man ju tänka på hur man själv har uttryckt sig om man får ett mothugg, kanske det man skrev lät välldigt dumt när det väl va skrivet....

• Fru T

Inatt tvingade ja min man att stryka mina vrister å fötter me isbitar
    Det är ju apjobbigt att svullna upp, det bara pulsar å blir varmt...

meeen det är det värt!

• Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-04-28 08:22:56 följande:
    sen finns det många inlägg där det är fel på folk som ger mat till sina 5 månadersbebisar,inte jobbar,inte har hög utbildning bla bla blalistan kan göras långmåste vara jobbigt att leva som person när man kränker och gör påhopp titt som tätt för att vara bäst. ni verkar vara stolta över att flera i tråden har gråtit vissa dagar över era spydiga kommentarer.duger inte vissa inlägg åt er så kan ni banne skita i att svara på dem!tur att det finns några vettiga i tråden.
    Jag ser som sagt inte dessa spydiga komentarer!! Gråtar man för att nån inte har samma åsikt så kanske man ska ta å tänka å jobba lite på sitt eget självförtroende, skulle ja bry mig om vad alla andra tyckte å tänkte om mig så skulle ja nog inte änns leva längre, nepp detta har istället sstärkt mig å bevisat mer för mig själv att jag är en egen individ.

Jag har inget jobb, jag har ingen utbildning, jag kommer bara amma om jag känner mig bekväm med det men ja kommer ge det en chans, jag vägrar vissa skaker å ja tänker bilda mig en egen uppfattning om hur JAG ska ta hand om mitt barn utan att påverkas av minsta lilla åsikt utifrån, vill ja veta nåt så frågar ja....

Jag är stark som person å tar inte åt mig om vad andra tycker, umgås med människor som har olika åsikter å kan komma bra överäns ändå...

Fyy vad tråkigt det vore om alla tyckte likadant...

Pinnar är fula - ja verkligen!

Jag hatar gräs - ja gräs är hemskt

Jag är tjock - ja stackars dig

Jag gör så - ja det är det ända rätta, så borde alla göra

Jag tycker så - ja så ska man tycka

osv...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!