VI från Linköping Del 3!!!!
ne min bror fyller 20 om en vecka men han är ett "problembarn" å lever i sin egen värld osv...
ja e lessen men har ja missat nåt, visst har ja sätt att folk tycker olika om saker å ting men så är det väll alltid... å fyy va trist det vore om alla satt å höll me varandra helatiden...
Det där med kränkningar har gått mig förbi helt å hållet...
Jeeeeeeeses!!!
Så man är kränkande för att man säger vad man tycker, för att man inte hymlar å stryker medhårs å bara tycker synd om...
Ne ja blir stum å tror att mina ögon ska ploppa ut ibland...
Sen kan ja tillägga att det är väll inte nån som skrivit komentarer för att dom ska vara just kränkande och dryga, däremot har dom tydligen upfattats så å då får man faktist säga ifrån (precis som Sanna skrev)
Har man problem med nån så tar man upp det direkt med den personen, inte snackar om det utanför till nån annan, för då får man skylla sig själv om man fortsätter bli "utsatt" för vet man inte att man gjort fel eller sårat så gör man ingenting åt det...
Å sen kan man ju tänka på hur man själv har uttryckt sig om man får ett mothugg, kanske det man skrev lät välldigt dumt när det väl va skrivet....
Inatt tvingade ja min man att stryka mina vrister å fötter me isbitar
Det är ju apjobbigt att svullna upp, det bara pulsar å blir varmt...
meeen det är det värt!