• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-08 15:12:47 följande:
    Du är klok du, så sa både min mamma o sambo oxå
    Vet
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-08 15:20:30 följande:
    Ja fast det finns ju alltid ett ärr kvar... och det kan ju alltid förvärras när man är gravid.
    Jo det vet ja men att det inte skulle va helt läkt efter så lång tid är ju lite störande..
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-08 15:24:39 följande:
    Skall faktiskt bli skönt att bli inlagd, men en del av mig vill inte ligga på sjukhus. Tycker det är så trist där. Men har man en egen dator så kanske det skulle funka. Kan man få det på rummet tro, jag menar så att man inte missar något här i tråden?

mannen hade me sig min bärbara när han låg inne, men det finns inget internet att tillgå.. han hade den så han kunde ligga å kolla på film..
  • Fru T

ja behöver inte göra ett skit här hemma (men ja gör ju det ändå för annars skulle ja bli galen)

ja får ont när ja diskar för det är fel höjd på diskbänken så magen är ivägen å armarna för korta, mannen säger att ja inte behöver diska men ja gör det ändå, dock inte lika ofta...

Ja får skitont i fogarna så fort ja böjer mig eller tar i vilket gör det svårt att städa tex toan, damsuga ja allt sånt där vanligt, mannen säger att ja inte behöver, han säger att det recker att ja tar ett varv med damtrasan eller liknade för det får ja ju inte ont av men ja gör mer än så ändå.... me inte lika ofta å mycket som förut...

Mannen har tillome slitit damsugaren ur handen på mig å beordrat mig till liggläge...

Å ja har ju BARA foglossning...

• Fru T

det ända ja vägrat släppa ifrån mig är tvätten klarar inte riktigt låta andra tvätta mina kläder (bara mormor som får göra) men Tedde bär ner tvätten åt mig..

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 15:41:11 följande:
    pratat med dom men det enda man ska göra är att vila, dom misstänker dock kraftig sträckning av muskel i "snippan", men Molgan sparkar o mår bra..skulle återkomma om det inte gav med sig tills ikväll eller blev bättre iallafall..
    Hoppas det hjälper me vila å värktabletter då, för det låter inte ett dugg skönt!
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-08 15:43:37 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-08 15:29:56 följande: är våra män släkt?min make är likadan.som gravid tog maken hand om hemmet när mina grav.komlikationer var som värst.synd att inte alla män kan visa respekt för sina gravid sambo/fru
    Tror det handlar om bra uppfostran!
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-08 16:25:27 följande:
    Får man ta emot besök där?
    Det har ja svårt att tro när bara pappa å ev syskon får komma till vanliga bb...
  • Fru T

Min mormor går ju iofs på "studiebesök" ibland på neo i norrköping men det är ju för hennes man jobbar där

Just nu har dom trillingar OCH tvillingar inne där alla väger runt 1300g å mår bra

• Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-08 16:55:17 följande:
    Ah, har de fått trillingarna nu! Min mamma jobbar på BB i Norrköping ibland o när hon var där sist så låg trillingmamman inne där o skulle föda när som helst.
    Dom kom i helgen tror ja
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!