• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-08 16:58:54 följande:
    Ja, för min mamma var där på fredagen tror jag.
    Ja men då är det så för ja fick veta det i Måndags
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

Nu kom regnet här...

Passar ypperligt till tvätten...

• Fru T
    dinana skrev 2009-05-08 16:42:40 följande:
    Ja, eller humm.. jag hade ju hela min släkt där typ.. men man kan ju alltid ses på caféet
    Va det här i stan? Molly kom väll innan ni flytta? eller har ja fattat fel... Kan ju va olika på oliga ställen..
  • Fru T

aj va det ska trycka neråt då...

• Fru T
    dinana skrev 2009-05-08 17:27:58 följande:
    Ja det var här i Linköping. och ja Molly föddes precis när vi skulle flytta. Jag hade inte flyttat hit ännu, men i och med att hon kom för tidigt så bestämde vi att hon skulle födas här. Fast tror hon stod skriven i Kalmar i början trots att hon aldrig hade varit där =). Jag flyttade från BB i Kalmar till BB här i Linköping på torsdagen och Molly föddes på lördagen.
    Då är ja me..
  • Fru T
    Mizzz skrev 2009-05-08 17:46:50 följande:
    Usch, ska på UTEkravall ikväll... Hmm
    d tillhör studentlivet
  • Fru T

Min syster är en av 8 finalister i Nt´s fototävling, bilden är tagen samma dag som vi gifte oss förra året... fattar ni vilken tur vi hade me vädret...

Rästa gärna Josefine Ekstedt http://nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5196101

Lite roligt är det för förra året va den andra systern en av 8 finalister

• Fru T

Man måste tillfäligt tillåta ett popup fönster å skriva in sin e-post för att det inte ska gå fuska i röstningen..

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 18:44:57 följande:
    mamma är på G in hit för att hämta upp mig, blir till att åka in iallafall, värken ökar och fått ett konstigt tryck över magen...Pratade med den otrevligaste bm jag nånsin stött på i telefonen innan, va beredd att skälla ut henne efter noter när de skulle ringa tillbaka, men då va det en annan jag fick prata med..
    ortevliga människor har vi inte mycket till övers för bra att du kollar upp att allt är som det ska ändå! hoppas allt ser fint ut...

Ja sitter me en hel del "mensvärk" ja...
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-08 19:02:26 följande:
    I em var vi hos bm för vanlig koll. Värken i magen som jag trodde var växtvärk var inte det utan den hör ihop med foglossningen. Tack för den! Men det var underbart att få höra hans hjärtslag! Elin tittade alldeles storögt när bm kände på magen och sen förde dopplern över den, när hjärtljuden hördes trodde jag nästan hennes haka skulle nudda golvet! Hehe, hon såg så fundersam ut.
    hihi såå gulligt
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!