• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

hejsan hoppsan

Igår va en trevlig dag (not) hade en dÅlig dag me massa värk, men en dusch å värktabletter gjorde att det lugnade ner sig, sen hem till ett par kompisar å käka lite innan vi skulle ut till skyttecentrum på "50" års fest vi fastnade i soffan me wii å tog oss inte ner till bilen förens vid 11 på kvällen
    Festen va väll lite avslagen men det va trevligt att vissa kompisar ansträngt sig för att komma långväga då det va välldigt länge sen man såg vissa

Idag vakna ja vid 10 (kan ju tillägga att ja va hemma halv 3 i natt) av attt min Far ringde...

"hej är du vaken, bjuder ni på fika

Hahah då är han å "farbror" i stan å hemtar en bil, sicken överaskning liksom jag har inte träffat pappsen sen i höstas då vi va nere på hans 50års fest samma dag som ja plussa... Han bor ju utanför Växjö.. Han ville se magen inna den försvann å sen kan han ju faktist inte åka upp hit utan att titta förbi..

Så ja flög upp ur sängen, slängde ihop en kladdkaka (hehe nu frästar ja igen) tryckte i mig lite frukost, diskade å körde ett varv me damsugaren samt slängde lite kallt vatten i ansiktet.. allt detta på en halvtimma sen väckte ja mannen som inte hört ett skvätt snacka om att sova hårt...

Nu har pappsen å farbror åkt hemmåt igen så Tedde kröp ner i sängen igen, han har ju jobbat å ska jobba i natt igen... å Ja ska ställa mig å ta hand om disken...

pappa skvalrade om att min kusin vart inne för att stoppa värkar en gång, hon är ju beräknad bara en vecka efter mig, så nu är det spännande vem som får först Hon fick sin son nästan 3 månader förtidigt för snart 10 år sen å detta är hennes andra barn..

(farbror e igentligen inte min farbror utan en barndomsvän till pappa men ja har alltid kallat han för farbror)

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

Ja juste from igår så känner ja mig som en höggravid kossa, på alvar!

Idag är det 20 dagar kvar å ja går in i vecka 38 {#lang_emotions_laughing}

• Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-10 13:32:31 följande:
    Stolt enbarnsmamma: Vilken fin säng! Klart att hon sover gott i den, duktiga tjejen.Fru T: Hur är det med infektionen?Jag har varit till Nrkpg en sväng och hälsat på min storebror med familj och senvar jag till BF en sväng. Det är ju fel på ena hjulet på vagnen vi köpte där, men nu har dom beställt ett nytt hjul åt oss.Snart ska jag iväg igen, då till en kompis utanför Vikingstad.Bara fara och flänga idag!
    Ja la ett omslag när innan ja gick å la mig i natt å det känns lite bättre nu, ömmar inte lika mycket men det är ju lite svårt för mig å se hur det ser ut ser ju knapt naveln längre då magen sjunkit så dant å detta sitter precis under, men ja tänkte lägga ett nytt omslag nu så får mannen kika på det när han vaknar sen...
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-10 13:44:55 följande:
    Så bra att det känns bättre. Du måste sköta omm dig ordentligt nu!
    Ja gör mitt bästa

Fyyy vad äckligt, ja klämde till på svullnaden nu innan ja la nytt omslag å det bara vällde ut var {#lang_emotions_throwup} men sen syntes det att det blivit mindre bubbligt å lite plattare så det va nog bra att få ut det... la ett regält dränkt omslag nu lär nog ite få nåt fint märker där efteråt dock eftersom det är en bristning me, men det kan ja leva me.. än så länge har ja ju inga andra bristningar på magen... bara under skinkorna å liiite på skinkorna...
  • Fru T

Mannen berätta att dom hade fått åka fyra väktare på störning i Ryd igår... dom hade fått utrymma en "studentlänga" på 150 pers... Det får bara befinna sig 40 pers i en sån samtidigt

I studentryd asså...

• Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-10 15:33:30 följande:
    haha var inte i närheten här iallafall för en gångs skull.nu är det bara 19 dagar till flytten*jippi*
    Ne ni bor ju i "familjeryd" det här va borta vid Björnkärrsg. Där det ligger sånna där korridorslägenheter... såkallade "studentryd"
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-10 15:33:30 följande:
    haha var inte i närheten här iallafall för en gångs skull.nu är det bara 19 dagar till flytten*jippi*
    Men han hade fått va borta vid er å tömma en tvättstuga på snorungar för inte så länge sen...
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-10 16:00:03 följande:
    hela ryd förutom villaområdet är studentryd numera.ska bli riktigt skönt att flytta.allt bra med dig idag?hoppas din värk har gett sig
    Ja sitter inte riktigt ihop i fogarna men det får ja leva me.. lite värktabletter å snigelfart så.. det är ju inte så lång tid kvar...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-10 17:40:18 följande:
    tyvär inte, har fullt i min garderob o ca 50 dagar kvar att gå...
    Hur är det me dig, har du fortfarande ont?
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-10 17:48:51 följande:
    jo tack, ont är förnamnet, värker till i den jävla muskeln så fort jag försöker röra benet, sova existerar inte... tur att man vet att dte blir bättre men just nu är jag inte allt för lycklig för det..
    Blä för att ha ont! säger ja bara..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!