VI från Linköping Del 3!!!!
hejsan hoppsan
Igår va en trevlig dag (not) hade en dÅlig dag me massa värk, men en dusch å värktabletter gjorde att det lugnade ner sig, sen hem till ett par kompisar å käka lite innan vi skulle ut till skyttecentrum på "50" års fest
vi fastnade i soffan me wii å tog oss inte ner till bilen förens vid 11 på kvällen
Festen va väll lite avslagen men det va trevligt att vissa kompisar ansträngt sig för att komma långväga då det va välldigt länge sen man såg vissa
Idag vakna ja vid 10 (kan ju tillägga att ja va hemma halv 3 i natt) av attt min Far ringde...
"hej är du vaken, bjuder ni på fika
Hahah då är han å "farbror" i stan å hemtar en bil, sicken överaskning liksom
jag har inte träffat pappsen sen i höstas då vi va nere på hans 50års fest samma dag som ja plussa... Han bor ju utanför Växjö.. Han ville se magen inna den försvann å sen kan han ju faktist inte åka upp hit utan att titta förbi..
Så ja flög upp ur sängen, slängde ihop en kladdkaka (hehe nu frästar ja igen) tryckte i mig lite frukost, diskade å körde ett varv me damsugaren samt slängde lite kallt vatten i ansiktet.. allt detta på en halvtimma
sen väckte ja mannen som inte hört ett skvätt
snacka om att sova hårt...
Nu har pappsen å farbror åkt hemmåt igen så Tedde kröp ner i sängen igen, han har ju jobbat å ska jobba i natt igen... å Ja ska ställa mig å ta hand om disken...
pappa skvalrade om att min kusin vart inne för att stoppa värkar en gång, hon är ju beräknad bara en vecka efter mig, så nu är det spännande vem som får först
Hon fick sin son nästan 3 månader förtidigt för snart 10 år sen å detta är hennes andra barn..
(farbror e igentligen inte min farbror utan en barndomsvän till pappa men ja har alltid kallat han för farbror)

men sen syntes det att det blivit mindre bubbligt å lite plattare så det va nog bra att få ut det... la ett regält dränkt omslag nu