Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Nu är frågan vart man ska vända sig...

Trillade ganska illa på golvet förut så mannen fick komma hem o lyfta upp mig, trodde det va okej så skickade iväg honom igen..
    Nu sitter jag här o kan inte röra mig, har sån jävla värk i hela bäckenet och framtill i "musen"..
    Är det min Bm jag ska försöka få tag på eller förlossningen, för vanliga vc är man ju "borta" från som gravid..

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-08 13:54:43 följande:
    Nemen inte ramla å slå sig gumman jag hade nog ringt till förlossningen..
    nä det va jävla klumpigt... kan inte röra mig alls nu, tur att mannen kommer om ca 30 minuter... kommer inte åt telefonen..
  • Firstandhappy

lever.... dani hemma, ska ringa nånstans nu.. typ 1177

• Firstandhappy

men kan lova er att bebis mår bra, det är "bara" min kropp som är ajaj

• Firstandhappy

pratat med dom men det enda man ska göra är att vila, dom misstänker dock kraftig sträckning av muskel i "snippan", men Molgan sparkar o mår bra..
    skulle återkomma om det inte gav med sig tills ikväll eller blev bättre iallafall..

• Firstandhappy

mamma är på G in hit för att hämta upp mig, blir till att åka in iallafall, värken ökar och fått ett konstigt tryck över magen...
    Pratade med den otrevligaste bm jag nånsin stött på i telefonen innan, va beredd att skälla ut henne efter noter när de skulle ringa tillbaka, men då va det en annan jag fick prata med..

• Firstandhappy

ja sicken tur att jag är vrålsämst i världen på att låsa dörren, här kan vem som helst komma in när som helst..

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-05-08 20:59:21 följande:
    mm, ja eller jag vet ju inte.. men enligt barnmorskan så är det ctgt man skall gå efter när man mäter hjärtslagen och det brukar ju stämma i slutändan det är väl därför de brukar säga att under 140 - pojk över 140 - flicka.
    sicken tur då att jag precis legat 60 minuter med ctg och alltid haft lååångt över 150slag/minut MED MIN POJKE. hela timmen..
    men som fru T säger är det ju lustigt att man ska gå efter ctg om man ska tro det eftersom det alltid mäter samma värde, dvs hjärtslagen och 76% av alla kvinnor kommer inte ens i kontakt med en ctg apparat förrän det är dags att föda.
  • Firstandhappy

ja just det, kommit hem nu, låg en timme o blev undersökt... Molgan mår kalas som jag visste redan innan, däremot har det gått från sträckning till bristning i muskel... rakt upp i mumindalen.. fått piller som jag tydligen kan bli rätt fin på s jag kan sova, mycket vila o inget sex... nähäää det menar dom inte...

Fick ju självklart den sura otrevliga bm när jag kom in, mamma va rätt otrevlig tillbaka. hahahha tycker om min lilla mamma som biter som en liten ilsken hund..

• Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-05-08 22:58:11 följande:
    Jag berättade aldrig att jag avböjde glucosbelastningen vänligt men bestämt härom dagen. Så BM avbokade tiden. :) Det sista hon sa innan jag gick var: "Ät inte för mycket socker så du får diabetes!" Det första jag gjorde på stan efter besöket var att köpa en stor godispåse... ooops. Busigt va! ;)
    Känner du din egen kropp o alla andra tester visar bra så tycker jag inte att det är något att prata om, hade absolut inte behövt gjort mina 4 egentligen..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!