Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-05-07 11:09:56 följande:
    Fejkblond?
    hmmm?? kan så vara kan så vara...
    nää blond är jag, vet dock inte huuuur blond längre då jag färgat håret i alla dess underbara färger mellan vitt o svart de senaste 12 åren..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-05-07 11:30:18 följande:
    Linda påminde mig precis om babyskyddet och oj det har legat isär plockat sen Molly spydde ner det en gång förra året. Så nu får man allt ta å pussla ihop det hela... hade helt glömt bort att man måste ha ett sådant också... jag brukar ju ta ungen i famnen... =D *haha*
    inte i bilen va??
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-07 11:32:06 följande:
    Ska äta resterna av min couscoussallad som jag inte fick i mig till middag igår.. Hur kan det vara så svårt med mat?
    du o wille kan slå er ihop, får inte i ungen nåt annat än välling nu...
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-07 11:38:48 följande:
    Stackarn är väl jättekänslig i magen nu. Han kommer igång snart igen, man vet ju själv hur man är i magen efter spyor.
    mmmm kan nog glömma att få i han hans favvomat lasagne igen, den totalvägrar han efetr kräkningarna, fast jag förstår honom, köpte nytt rengöringsmedel innan han blev magsjuk och nu klarar jag absolut inte av det längre, det luktar bajs o spyor om det..
  • Firstandhappy

men konstiga är att man klarar av att dricka tex blåbärsoppa hela tiden trots att man dricker litervis av det under magsjukan..

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-05-07 11:43:26 följande:
    Haha, nej... så klart inte.. men åker ju aldrig bil så det blir liksom inte av. Brukar åka bussen och har jag inte vagnen så blir det i famnen... men kom på det nu att det vore ju bra om vi fixade babyskyddet till bilen nu... har ju en bilbarnstol ivägen.. så allt skall möbleras om där så att liten kan få åka med. Bökigt värre så det får bli ett uppdrag åt sambon. Jag är ju sjukskriven så sånt får jag ju inte hålla på med.
    tänkte väl det... ja vi måste med möblera om, blir att sätta wille bak sen så ny får ta framsätet...
  • Firstandhappy

Tjohooo, fick alla papper igår, nu är man godkänd handledare och kan börja övningsköra med sambon, ska man bara koppla bort alla stolar o grejjer o lämna sonen hos mamma..

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-05-07 11:52:01 följande:
    Här blir det tvärtom. Molly skall fram i framsätet och bebis skall sitta i baksätet med mig.
    ja för mig blir det automatiskt tvärt om eftersom det alltid är jag som kör o väldigt ofta ensam...
    Köpt en sån där bra spegel som man sätter på nackstödet bak med så man har koll på wille med..
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-05-07 11:53:03 följande:
    Tack! Fanns en jättefin klänning där, men jag vågar inte köpa kläder utan att ha provat först. Jag vet hur knepigt det är, redan i affären, att hitta nåt som jag gillar och sitter bra...och nu är det väl inte enklare. :/ www.4mom.se/default.aspx?main=ShowProduct.asp...
    wow den va verkligen jättefin...
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-05-07 12:03:19 följande:
    nu får den skyldige ge sig till känna!vem har beställt detta skitväder?????*skratt* klart att det ska regna som mest när man ska ut om en stund
    ja men ni sa ju att ni va trötta på sol o pollen, att ni aldrig kan bestämma er, ska genast faxa iväg en ny beställning till SMHI...

Ja välling är ju bättre än inget, just nu får han precis vad han vill äta, kakor eller yoggi eller saft, bara han äter o dricker, se ju sjuuukt mager och blek ut..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!