Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-21 20:21:18 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-21 20:17:53 följande: Har mailat dig nu vad duktig du är som har städat så! Nu får du ta igen dig ikväll!
    Tack Ja, nu slöar jag i soffan o myser med sambon. Snart är det desperete housewifes på tv..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Marayah skrev 2009-04-22 07:17:05 följande:
    Här är man uppe med tuppen idag. Pojkarna vaknade tidigt med. Marko sitter och frågar om vi inte ska åka snart hela tiden. Inga nerver alls. Precis som mamma just nu. Vill ni hänga med på vår utflykt så finns vi med på bilddagboken för den som inte visste de. marko0filip.bilddagboken.se Nehepp, göra lite nytta. Ska snart packa ner datorn med. Måste ha den med om ja ska kunna plugga ju.. Så garanterat kommer ja att logga in här o skriva liten läges rapport. Ha det så bra Alla nu!!
    Trevlig resa!

Jag ska ner till stan när jag lämnat Leo på dagis, måste köpa present till sambon, tror att jag har kommit på nu vad det blir..
    Maria84 skrev 2009-04-22 10:20:40 följande:
    Tradera har jag inte kollat men har kollat lite smått på Blocket, köpte ett stort klädpaket när jag väntade Lucas på blocket, tyvärr så var det inte så mkt byxor med där heller. Men ska hålla utkik där. Myrorna i Nkpg har jag aldrig varit på. Har du varit på det där nya stället i Norrköping? Kommer inte ihåg vad det heter men de har annonserat på blocket om folk vill få sina saker sålda.
    Har du inga mammakläder kvar sen sist? Är ju inte så länge sen
    Jag har annars nog några byxor som du kan få låna eller köpa, kan inte ha dem ändå om det blir en trea för jag fick dem av en kompis men det är storlek L i o det är för stort på mig.
    Maria84 skrev 2009-04-22 14:29:10 följande:
    Jodå jag har kvar sen dess med, men har inte så många par byxor. Har L i de som jag har nu men det beror lite på vad det är för sorts byxor också om de passar eller inte Men ska slå en kik på stan om lördag får jag se. Blir väl en varm sommar så jag behöver nog lite svalare kläder längre fram också
    De som jag har är jeans från H&M.
    Familjetrollet skrev 2009-04-22 18:33:58 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-22 18:21:54 följande: jag har oxå funderat på att skaffa bilddagboken,men tiden räcker inte till allt.får se om jag skaffar bilddagboken framöver
    Ja, jag har tänkt på det så länge men inte haft tid, hinner ju inte sitta här så mycket när Vincent far omkring som en virvelvind
    Hade en blogg, men den hann jag aldrig med..men denna bilddagboken ska hinna med, är ju kul för alla att kunna se o framför allt då barnens mormor o morfar som inte ser barnen varje dag.

Här blir det rent hus o sen grey, sen sova. Är sååå trött hela tiden, fattar verkligen inte vad det är med mig.

JePaLuLi skrev 2009-04-22 19:04:52 följande:
    Ja det är jättekul!Startade min när Lucas föddes och har lagt in 6000 bilder
    Oj, duktigt!
    JePaLuLi skrev 2009-04-22 20:31:00 följande:
    Tack det är jättekul att kunna gå tillbaka och titta. För ett år sen var det ju Lucas som var så liten. Otroligt vad fort tiden går! Vitaminbrist? Gravid?
    Vi har säkert 6-7.000 bilder på datorn om man räknar alla bilder sen Leo föddes.

Nja, gravid tror jag nog inte att jag är..eller säker kan jag ju aldrig vara eftersom vi "bara" kör med kondom, men är nästan säker iaf. Ska ha mens vilken dag som helst så det återstår att se. Fast samtidigt skulle man nästan kunna tro det för jag är lika sjukt trött som jag var i början när jag var gravid med Vincent.

Fast jag tror dock mer på vitaminbrist. Järnbrist kanske..
    JePaLuLi skrev 2009-04-22 21:07:53 följande:
    Hehe, vi har betydligt fler än så och då är Lucas bara 16 månader Jag är en riktig mammarazzi Nu blir det efterlyst och sen diagnos okänd om jag orkar hålla mig vaken så länge!Förresten, det är ingen som är sugen på att ta en tripp till Ullared inom snar framtid? Det går väl bussresor? Tänkte att Patrik får ta fp den dagen så man kan få göra nåt eget. En kompis var där igår och jisses så mycket fint hon hade handlat! *avundsjuk*
    Ja, du är ju väldigt duktig på att ta bilder. O då tycker jag ändå att vi tar bilder väldigt ofta ändå. Vi filmar desto mera med filmkameran som går varm varje dag
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!