Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-04-22 21:31:41 följande:
    Ååååh fusk!Egentligen skulle jag be dig köpa med en jacka till mig. Men det är ju svårt när man inte vet vilken storlek man behöver på deras kläder...JAG VILL OCKSÅ!!
    Jag tror att just deras jackor kan vara lite små i storlekarna, jag köpte en vinterjacka där i höstas o fick ta storlek L, fast jag har M i vanliga fall. Iofs var det en vinterjacka o det är väl lite olika..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    JePaLuLi skrev 2009-04-22 21:36:37 följande:
    Vi filmar en del vi också. Men jag tycker faktiskt inte att det är lika kul. Bilderna tittar man ju på mycket oftare och det är enklare att plocka fram ett album. Jag föredrar kort faktiskt.
    Jo det är kul, fast jag är helt tvärtom faktiskt ¨
    Vi älskar att filma för det är så kul att det är så levande..man kan titta på det 20 år senare o få uppleva skratten o de första stegen o såna saker igen o igen o igen
    Få höra när barnen pratar..för det är ju lite svårt med bilder

Mina föräldrar filmade väldigt mycket när jag o min bror var små, det är så uppskattat fortfarande för oss, vi brukar kolla på det med jämna mellanrum när vi är hemma hos mamma o skratta o minnas tillbaka
    JePaLuLi skrev 2009-04-22 21:43:44 följande:
    Jo, min pappa och svärmor filmar i stort sett alltid. Visst blir det mer levande. Men det är ju inte så att man samlas ochkollar på filmer varje dag på samma sätt som man kan visa upp ett album. Jag uppskattar de album vi har mer än alla filmer som ligger och samlar damm. Trots att pappa nu bemödat sig med att lägga över dem på dvd.
    Det är därför man har både ock Leo älskar att bläddra i sina fotoalbum o att vi ska berätta för honom hur det var när han var liten bebis. Men samtidigt så älskar han att titta på alla filmer som vi har när han var liten o få höra när han skrattar osv..vi tittar säkert på filmerna 1 gång i veckan o bilderna kanske 2-3 ggr i veckan.
    JePaLuLi skrev 2009-04-22 22:10:05 följande:
    Jo inom familjen är det ju ganska kul. Men andra tittar ju hellre på kort än att gäspa sig igenom en film som bara familjen tycker är kul det är som sagt väldigt sällan som vi kollar på filmerna, men korten kollar vi på varje dag och Lucas uppskattar också sina album.
    Det är så olika De vi har haft här hemma har tyckt det varit roligare med levande film. Men klart vi inte tvingar dem
    JePaLuLi skrev 2009-04-22 22:17:34 följande:
    ´Hehe, nä men klart man inte säger nåt. Men jag döör om nån ska visa en mossig film, det är verkligen ointressant. Kollar hellre igenom ett album!Det är ju faktiskt oftast bara familjen som tycker att det är kul. Ja men exakt, det är ju så kul att bläddra i. Jag beställde över 200 sist så jag har insett att jag måste beställa lite oftare Tur att det är så billigt och smidigt!Ska ni åka buss ner till Ullared eller bil?
    Mmm..fast nu är det ju faktiskt de själva som har sagt att de vill se när de kommit hem till oss
    Men jag lovar att jag aldrig nånsin ska visa dig nån film om du nånsin kommer hit
    Alla kan väl få tycka olika?
    JePaLuLi skrev 2009-04-22 22:26:32 följande:
    Tack!Jag har inte sagt nåt annat utan jag står för min åsikt. Jag vet att många håller med men när det visas en film så håller alla god min. Då är det bättre att vara ärlig tycker jag!
    Och jag säger att alla tycker olika!! Alla behöver inte tycka som dig. Både dina och mina åsikter är lika mycket värda.
    JePaLuLi skrev 2009-04-22 22:33:42 följande:
    Det är väl ingen som har sagt nåt annat. Jisses!!Alla behöver inte tycka som dig heller. Bara så du vet!
    Har jag aldrig påstått heller.

Godnatt!

Fick provsvaret på Vincents blodprov förra veckan, han har inte glutenallergi, gud såå skönt!

Han tog alltså blodprovet förra veckan o vi fiok svar idag..han var såå duktig när de tömde honom på en massa blod!

Lillisen: Dina klänning är ju bara såå fin, har ju sett den live
    Jag ska kika närmare på tiarorna sen, sitter ute just nu o solar medans Vincent sover o det syns inte så bra på skärmen då.

Mizzz skrev 2009-04-23 12:40:05 följande:
    Är det för mkt att ha både tiara och vita pärlor i håret?
    Nej, det är jättefint!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!